וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוק תוקן מספר פעמים וניתנה לכם הזדמנות לעמוד בו"

ענת קם

12.1.2009 / 20:01

מנכ"ל הרשות השניה משיב למנכ"ל ערוץ 10: "אנו חייבים לפעול לפי החוק ואם זה קיבעון בעיניך, אז אכן אנו שם"

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה הגיב הערב (ב') למכתבו של מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי לעובדי הערוץ. סמירה משיב לורשבסקי כי הניסיון לגלגל לפתחה של הרשות השנייה את האחריות לכישלון ערוץ 10 מטעה ומתחמק וכי התמונה שהציג ורשבסקי בפני עובדי הערוץ הינה חמורה מכפי שהיא באמת. מוקדם יותר היום תקף ורשבסקי את הרשות השניה במכתב בו הציג את המגעים לקראת מיזוג עם רשת וכתב: " אם הרשות השנייה תישאר מקובעת ברצון לשמר את עצמה ואת חוקיה האנכרוניסטיים, ייסגר הערוץ ותיסגר חברת החדשות".

עוד הדגיש סמירה כי עד לרגע זה לא הועברו אל הרשות השניה הבהרות ועדכונים רשמיים לגבי ניסיונות המיזוג וכי ראוי שאלו ייעשו בהקדם.

סמירה, מתייחס במכתבו למצב ערוץ 10: "החוק תוקן מספר פעמים וניתנה לכם הזדמנות נאותה לעמוד בו. כל היתר תלוי היה בהתנהלות ובהישגים של הנהלת הערוץ. כל הרשויות הציבוריות אשר מעוניינות בהפעלת ערוץ נוסף ורוצות בהצלחת ערוץ 10 חייבות לפעול לפי החוק ואם זה קיבעון בעיניך אז אכן אנו שם. אני מקווה שאכן תעלו על 'דרך המלך' ושיימצא פתרון חוקי ותקין להמשך הפעילות שלכם. ככל התלוי בנו, אנו נמשיך את ההידברות העניינית עמכם ונתעלם מהטחת דברים מיותרים. בכל מקרה, כדאי וראוי לתקן את התמונה שהצטיירה בעיני העובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully