וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייננשל טיימס יפטר 5% מכוח האדם

רויטרס

12.1.2009 / 23:02

העיתון יתמקד מעתה במהדורת האינטרנט על חשבון מהדורת הדפוס. במסגרת הארגון מחדש יפוטרו 80 מעובדי העיתון הכלכלי

העיתון "פייננשל טיימס" מתכוון לפטר 80 עובדים – כ-5% מכוח האדם שלו – במסגרת ארגון מחדש שנועד להרחיב את הסיקור באינטרנט על חשבון מהדורת הדפוס, ולהתאים את העיתון לתנאי המשבר בשווקים. כך עולה ממזכר פנימי שהגיע לידי רויטרס.

"פייננשל טיימס" כבר דיווח באוקטובר על פיטורי 60 עובדים, ובדצמבר הודיע על הקפאת שכרם של כל העובדים המרוויחים יותר מ-50 אלף דולר בשנה. הקיצוצים אינם רק מנת חלקו של היומון העסקי הבריטי - בשבוע שעבר הודיע "גלוב אנד מייל" הקנדי על פיטורים של 10% מעובדיו. המו"לית דאו ג'ונס של ניוז קורפ, הבעלים של "וול סטריט ג'ורנל", הודיעה על הקפאת שכר עובדיה, על מנת להימנע ככל האפשר מפיטורים.

מנכ"ל "פייננשל טיימס", ג'ון רידינג, כתב במזכר לעובדים כי "עלינו להתמקד במיוחד ביעילותנו ותפוקתנו. שמירה על עוצמתנו הפיננסית חיונית לשמירה על איכות העיתונאות שלנו". רידינג ציין כי בראש סדר העדיפויות ב-2009 עומדת השקעה באתר האינטרנט של העיתון, FT.com, שצפויה לדבריו להגיע למיליון משתמשים רשומים החודש. בנוסף מתכוונת החברה להשיק פרסומים מקוונים חדשים, ביניהם דיווח עסקי שוטף על סין. בין יתר הצעדים שמתכוון רידינג לנקוט, שילוב טוב יותר בין צוותי מהדורות הדפוס והאינטרנט.

"פייננשל טיימס", האחראית ל-17% מהכנסות פירסון ול-25% מהרווח התפעולי שלה, דיווחה על גידול של 11% בהכנסותיה ושל 21% ברווחי במחצית הראשונה של 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully