וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשי חודשי

ענת קם

13.1.2009 / 20:06

בלוח השידורים החדש של ערוץ 8, שהושק בהשקעה של 13 מליון שקל, יוקדש כל חודש לנושא אחר. סדרות חדשות למודי בר און ואייל שני

ערוץ 8 הציג היום את לוח השידורים החדש שיעלה החל מחודש פברואר בהשקעה של 13 מיליון שקלים. במרכז לוח השידורים עומד שינוי בקונספט הערוץ, שיקדיש כל חודש לנושא מרכזי אחר, בו יעסקו רוב השידורים. לצד סדרות וסרטים רבים שנרכשו בחו"ל, יציג השנה הערוץ שורה של הפקות מקור, בהן התכנית "יפו-תל אביב-יפו" של מודי בר-און וענת זלצר שתשודר בחודש מאי שיוקדש לחגיגות מאה השנים לתל אביב, תכנית תעודה על אוכל ישראלי שיצר השף אייל שני ושתשודר בחודש שיוקדש לאוכל ועוד.

הלוח החדש יעלה החל מחודש פברואר ובמהלך חודש זה יתמקדו בערוץ במהפכים. בין התכניות שישודרו ישנם התכנית "כן המפקדת" של איציק לרנר ודני סיטון, שתציג את סיפורם של חיילים מאוכלוסיות מיוחדות והתמודדות המפקדות שלהן עמם והסרט של אבי מוגרבי, "32Z" שמביא את עדותו של חייל שהשתתף במבצע נקמה במסגרתו נרצחו שני שוטרים פלסטינאים.

חודש מרץ, כחודש האישה הבין-לאומי, יוקדש לנשים. במהלך החודש יוצגו כמה תכניות רכש המציגות נשים מסוגים שונים, בהן לוחמות סומו יפניות ונשים אמריקאיות כנועות. כמו כן ישודר הסרט "כמעט" של מיכל קפרא המציג את מסעה של היוצרת לאפריקה והתאהבותה בגבר מקומי. חודש אפריל, תחת השם "חודש לא קונבנציונלי"" יוקדש לתחום שבין המדע והמחקר לתפיסות האלטרנטיביות. במהלך החודש ישודרו שלוש סדרות תעודה וכן הסרט "הגלגול" של נתי ברץ, הציג מאמין טיבטי במסע חיפוש אחר הגלגול שלו.

חודש מאי יוקדש לחגיגות המאה לעיר תל אביב. בחודש זה תוקרן הסדרה של מודי בר און, ענת זלצר וגבי ביבליוביץ, יוצרי "מדינת היהודים”. הסדרה, “יפו-תל אביב-יפו" תציג את בר און במסעו ברחובות תל אביב ובחקירתו את ההיסטוריה שלהם. בנוסף ישודרו עשרים סרטי סטודנטים מהחוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב שיציגו את העיר דרך עיניהם. הסרטים ישודרו בחמישה פרקים, ארבעה סרטים בכל פרק.

בהמשך יוקדש חודש לנושא האוכל, אז תשודר הסדרה התיעודית של אייל שני וחודש אחר יוקדש ל "מסיבת סוף שנה". במהלך חודש זה תוקרן הסדרה החדשה של אורי סלעי וניסן שור, המבוססת על ספרו של שור על ההיסטוריה של תרבות המועדונים בישראל.

לצד הנושאים המרכזיים יועלו בערוץ רצועות חדשות, בהן שתי תכנית טבע חדשות, התכנית הבריטית "המיליונר הסודי" שמציגה מיליונרים המחפשים אדם שראוי שהם יחלקו עמו את העושר שלהם. התכנית זכתה גם לעיבוד אמריקאי. בנוסף, ישודרו סרטים חדשים ברצועת הלילה ופרקים חדשים של התכניות "זעזוע מוח" (“ברייניאק") ו-”סטודיו למשחק".

סיני אבט, מנהל ערוץ 8: “לוח השידורים החדש מהווה אלטרנטיבה לתרבות האייטם והסאונד-בייט הקצר. צירופן יחד של היצירות השונות והמגוונות ללוח שידורים אחד יעלה לסדר היום מדי חודש נושא אחר. זהו לוח שידורים רב גוני, עתיר בתוכן ובערכים מוספים שרק ערוץ 8 יכול להציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully