וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נ נו נוחי דנקנר

ענת קם

14.1.2009 / 15:01

יושב ראש קבוצת IDB הוא חביב התקשורת הישראלית ל-2008. ארקדי גאידמק לראשונה מחוץ לדרוג, גוגל היא החברה המובילה

איש העסקים נוחי דנקנר הוא חביב התקשורת לשנת 2008. על פי סקירה של חברת יפעת – מחקרי מדיה מתקדמים זוכה דנקנר לחשיפה החיובית הגבוהה ביותר בשווי מוערך של כ- 5.1 מליון שקל והוא מוביל בפער גדול על אנשי העסקים האחרים בדרוג. עיקר העיסוק בדנקנר בתקשורת הוא על רקע העמקת האחיזה בחברות שבשליטתו, מימוש מניות סלקום, קבלת אזרחות כבוד מעיריית קרית מלאכי על רקע תרומתו לקהילה, שנת שיא ל-IDB וגם הקנייה והמכירה ברווח מיידי של מניות קרדיט סוויס.

במקום השני בדרוג מופיע יצחק תשובה עם שווי כותרות של 3.58 מיליון שקל, במקום השלישי שרי אריסון עם סך תקשורת חיובית של כ- 3.13 מליון ואחריהם לב לבייב, שי אגסי, שלמה ינאי, דוד עזריאלי, ורמי לוי. את דרוג אנשי העסקים סוגר עידן עופר עם שווי חשיפה של 1.33 מליון שקל.


גוגל בראש, לאומי מייצג את הבנקים

גוגל מובילה את הדרוג בתחום החברות עם פרסום בשווי כספי מוערך של 12.2 מיליון שקל. עיקר העיסוק בגוגל נבע מהיותה המותג המוביל בעולם בפעם השניה ברציפות, ביקורו המתוקשר של אחד מהמייסדים סרגיי ברין בישראל, שיתוף הפעולה האסטרטגי עם יאהו שבסופו של דבר לא יצא לפועל והשקת הדפדפן "כרום" והכניסה לתחרות מול מיקרוסופט בתחום הדפדפנים.

במקום השני בדרוג מופיעה מיקרוסופט עם שווי חשיפה חיובית משוקללת של כ- 10.1 מליון שקל, זאת בעיקר עקב פרישתו המתוקשרת של המייסד ויושב הראש ביל גייטס. במקום השלישי מופיעה חברת טבע עם שווי חשיפה חיובית משוקללת של כ- 8.5 מליון שקל. עוד בדרוג החברות: בנק לאומי , שהינו הבנק היחיד שמופיע בעשיריה, פסגות בית השקעות, Facebook, פרטנר, יאהו, שופרסל ובזק שסוגרת את הדרוג עם שווי חשיפה של 3.997 מיליון שקל.

נתי יעקובי , מנכ''ל יפעת- מחקרי מדיה :''בשל העובדה שהטבלה היא אינדיקציה לכמות התקשורת החיובית שמקבל איש העסקים בתקשורת ולא לסך החשיפה שלו , בולטת העובדה, כי ארקדי גאידמק, שדורג במקום השלישי בסיכום החציון הראשון של 2008, אינו מופיע בדירוג יפעת עקב התקשורת השלילית הרבה שקיבל בחודשיים האחרונים''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully