וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי מדיה: ירידה במכירות ברבעון האחרון של 2008

אופיר בר-זהר

18.1.2009 / 12:42

קבוצת המדיה הבינלאומית צפויה לסיים את 2008 עם הכנסות של 50 מיליון דולר - עלייה של 67% לעומת 2007, הודות למכירת הסדרה "לה לולה"

חברת דורי מדיה דיווחה ביום שישי האחרון לבורסה בלונדון כי היא חווה ירידה מורגשת בקצב המכירות לרבעון האחרון ב-2008, כאשר בדרך כלל הרבעון הרביעי הוא החזק ביותר בשנה. עם זאת, דורי מדיה צופה הכנסות של 50 מיליון דולר ב-2008, עלייה של 67% לעומת 2007. הרווח צפוי להסתכם ב-4-6 מיליון דולר. החברה ציינה כי 2008 היתה שנה חזקה בשל מכירתה של אופרת הסבון "לה לולה" ל-52 מדינות, וכן בשל חתימת הסכם תלת שנתי עם חברת HOT בגין אספקת ערוצים לחברת הכבלים.

דורי מדיה היא קבוצת מדיה בינלאומית, הנמצאת בשליטת מפל תקשורת השייכת לתמי מוזס בורוביץ' ונדב פלטי. פלטי גם משמש מנכ"ל בקבוצה. דורי מדיה עוסקת בהפקה, הפצה ושידור של טלנובלות. בישראל מחזיקה דורי מדיה בדורי מדיה פארן ודורי מדיה דרסט, המפיקות סדרות לשוק הישראלי. בנוסף מפיקה ומפעילה החברה את ערוצי הסרטים של HOT ואת ערוץ הסדרות אקסטרה HOT. לאחרונה נודע כי היא תפיק גם את ערוץ האקשן של החברה. תמי מוזס בורוביץ', מבעלי דורי מדיה, היא אחותו של נוני מוזס מו"ל "ידיעות אחרונות", כאשר ידיעות הוא גם בעל מניות דומיננטי ב-HOT.

  • עוד באותו נושא:
  • דורי מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully