וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום תל אביב זכו בתקציב היח"צ של רשות ניירות ערך

טל לוי

18.1.2009 / 15:45

הרשות שכרה משרד יחסי ציבור על אף העסקה של דובר במשרה מלאה. גם בנק ישראל מעסיק משרד יחסי ציבור חיצוני למרות שיש לו דובר פנימי משלו

ברשות ניירות ערך אמנם נרתמים - כמו כל המוסדות הממלכתיים - לפתרון המשבר הכלכלי. אולם מתברר שעשייה לבדה אינה מספיקה. ברשות מעוניינים גם להילחם על דעת הקהל ולגזור קופון יחסי ציבור נאה - על חשבון המדינה כמובן.

רשות ניירות החליטה כי אינה מסתפקת בדובר פנימי בודד ולכן הודיעה היום כי בחרה במשרד שלום תל אביב כחברת יחסי הציבור וייעוץ תקשורתי של הרשות. עם זאת, רשות ניירות כבר מעסיקה דובר במשרה מלאה, אורי קציר. ברשות אמנם מטיפים לניהול תקציב שקול אך העמלה המקובלת המועברת למשרד יחסי ציבור עומדת על כמה אלפי דולרים שיגיעו כמובן מקופת המדינה.

בהודעת הרשות נכתב כי "המשבר הכלכלי יעמיד בפניה בשנה הקרובה אתגרים משמעותיים הדורשים הערכות אסטרטגית תקשורתית רחבה. ניסיונה של חברת שלום תל אביב בעבודה עבור גופים בתחום הכלכלה ושוק ההון, יאפשר לה לעבוד בצמוד ליו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' זוהר גושן, ולדובר הרשות, אורי קציר, ולסייע ביישום תוכנית תקשורתית התואמת את יעדי הרשות, כולל הקמת בית משפט כלכלי, קידום אכיפה אזרחית משלימה לאכיפה הפלילית ויצירת מערך תקינה מנהלית שיקנה לרשות סמכות להסדיר נושאים בהוראות מנהליות. כמו כן, תארח הרשות ביוני הקרוב את כנס הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך (IOSCO) - אתגר משמעותי ביותר בפני עצמו.

רשות ניירות הערך היא אינה המוסד הממלכתי היחיד השוכר שירותי יחסי ציבור: בנק ישראל מעסיק גם הוא את ד"ר יוסי סעדון כדובר במשרה מלאה ולמרות זאת הבנק משלם מדי חודש כמה אלפי דולרים למשרד חיצוני. גם כאן מדובר במשרד שלום תל אביב שהוקם על ידי זמיר דחב"ש ורינת פרידמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully