וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ילדים

ענת קם

19.1.2009 / 19:07

אתר ספורט 5 משיק אזור תוכן חדש לילדים ולבני נוער שיכלול בין השאר כתבות וידיווחי חדשות מפעילויות הספורט של שכבת הגיל הצעירה

אתר ספורט 5 ישיק במהלך השבוע אזור תוכן חדש לילדים ולבני נוער. האזור ירכז בתוכו סיקור נרחב מקיף ומגוון של פעילויות הספורט של בני הנוער והילדים בישראל בענפים ובמסגרות השונות, בעיקר בענפים הפופולאריים כדורגל וכדורסל, אך גם בענפים נוספים.

אזור הילדים והנוער של אתר ספורט 5 יכלול בין השאר כתבות וידאו וטקסט, דיווחי חדשות מפעילויות הספורט של בני הנוער בליגות ובמפעלים הרשמיים השונים, כתבות צבע, סטטיסטיקות, טבלאות וכן עדכונים ותוצאות של מעל 100 ליגות כדורגל פעילות החל מליגות הנוער הבכירות ועד לליגות הילדים הצעירות. עוד יהיו באזור טיפים מצולמים של שחקני עבר פופולארים ומאמני כדורגל שילמדו את בני הנוער לשחק נכון. כמו כןף יקבלו הגולשים מידע חשוב על הרגלי תזונה נכונים לספורטאים צעירים מפי תזונאית ספורט ופינת נוסטלגיה בה יוצגו תמונות וקטעי וידאו של כוכבי ספורט בילדותם.

הפעילות באזור הילדים תגובה בפעילות משלימה ברשת החברתית של ערוץ הספורט web2 sport. מדי שבוע ייבחרו באתר שחקן השבוע וקבוצת השבוע ושמם ותמונתם תפורסם באזור הילדים באתר ספורט 5.

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר: "השקת האזור החדש באתר והפעילות המשלימה ברשת החברתית שלנו, צפויות להרחיב את קהלי היעד שלנו ולהעמיק אותן גם לאוכלוסיות הגיל הצעירות. אנו מייחסים לאזור הזה חשיבות גדולה מאחר והוא משתלב עם הרצון שלנו לתת מענה נרחב ככל האפשר לכל חובבי הספורט, בכל הענפים ובכל הגילאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully