וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה המלכה

ענת קם

20.1.2009 / 15:25

הכתבת המדינית של ערוץ 1 זכתה בפרס "מלכת המדבר" להעצמה נשית

הכתבת המדינית של ערוץ 1 איילה חסון היא הזוכה הראשונה באות "מלכת המדבר" להעצמה נשית. האות, שיינתן השנה לראשונה, יוענק לנשים מובילות ופורצות דרך בחברה הישראלית שפועלן ועבודתן מסייעות להעצמה נשית ולעידוד נשים להגשמה עצמית ופריצת גבולות מגדריים. ההחלטה להעניק לחסון את האות התקבלה על ידי ועדה שהורכבה כולה מנשים שהשתתפו בפרויקט מלכת המדבר ובראשן יפעת יגר, מנהלת הפרויקט.

פרויקט "מלכת המדבר", המתקיים זו השנה ה-11, שם לו למטרה להעצים ולקדם נשים באמצעות מסעות אתגריים. מתוך אלפי נרשמות, יוצאות למסע כשש מאות נשים בשנה ועד כה השתתפו במסעות מלכת המדבר אלפי נשים. בנוסף למסע האתגרי משלב הפרויקט, באמצעות "מועדון מלכת המדבר", פעילות חברתית וציבורית. המועדון משתף פעולה עם עמותת על"ם ובשנה שעברה קיימו נשות הפרויקט מסע ג'יפים למען החיילים החטופים.

ועדת האות החליטה לבחור באיילה חסון "מתוך הערכה עמוקה לדרכה העיתונאית, לדבקותה במטרה, לרצונה העז והבלתי מתפשר להביא לחשיפת האמת, ומתוך רצון לחזק את המשך עבודתה תוך הבעת אמון בשידור הציבורי ובעיסוקה הקבוע באנושי, האישי והחברתי בתוכנית הרדיו אותה היא מגישה. איילה חסון היא אחת מהנשים המצליחות והמוכרות בישראל. היא משלבת קריירה מצליחה עם חיי משפחה והיכרותה עם ראשי המדינה ובכיריה לא השכיחה ממנה ולו לרגע אחד את החלש, הנזקק והאחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully