וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעודת עיתונאי

ענת קם

20.1.2009 / 19:27

אגודת העיתונאים ואוניברסיטת חיפה יציעו לימודי תואר שני בתקשורת לחברי האגודה. הלימודים יתקיימו בבית סוקולוב ובקמפוס החיפאי

אגודת העיתונאים בתל אביב ואוניברסיטת חיפה יפתחו מסלול משותף ללימודי תואר שני בתקשורת. בימים אלו נעשים המאמצים לגבש את כל פרטי התכנית על מנת לפתוח אותה למעוניינים בכך כבר בשנת הלימודים הקרובה. ביום שישי הקרוב בשעה 09:30 תתקיים בבית סוקולוב פגישה של יוזמי הפרויקט בה יידונו הנושאים המתוכננים להכלל בתכנית הלימודים ויועלו הצעות מקרב העיתונאים. חברי האגודה מוזמנים להשתתף.

על פי התכנון, הלימודים יתחלקו בין בית סוקולוב בתל אביב וקמפוס אוניברסיטת חיפה. דרישות הקבלה יהיו תואר ראשון בממוצע 80, לאו דווקא בתקשורת. תכנית הלימודים צפויה לכלול קורסים שונים בנושאי תקשורת וכלכלה, תקשורת והיסטוריה, תקשורת ופוליטיקה ועוד. התואר הוא תואר MA ללא תזה.

ד"ר עוזי אלידע מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, מהעומדים בראש המיזם: "אנחנו בקשר עם אגודת העיתונאים כבר למעלה משנתיים על רקע הפעילות המשותפת בכנס אילת. לאחרונה עלתה מכיוון העיתונאים דרישה לתכנית MA. הרעיון הוא למשוך אנשים מן המרכז וכדי לא להקשות ננסה לקיים חלק מהשיעורים בבית סוקולוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully