וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות פורקים נשק על הד ארצי

ענת קם

21.1.2009 / 12:37

ראיון עם מיכל אמדורסקי במעריב עורר את זעמם של אנשי ידיעות אחרונות שמאיימים בחרם על חברת התקליטים

אחרי הסכסוך המתוקשר בין קשת לידיעות, התפנו בעיתון של המדינה לריב גם עם חברת התקליטים הד ארצי. בידיעות כועסים על הד ארצי בעקבות החלטת החברה לתת ראיון עם מיכל אמדורסקי למוסף "המגזין" של מעריב.

במסגרת התכתבות בין דובר הד ארצי עופר מנחם לכתב ידיעות אחרונות רז שכניק איים האחרון בניתוק הקשר בין שני הגופים. בידיעות אחרונות זעמו על כך שאמדורסקי התראיינה למעריב ולפנאי פלוס, שעה שבעיתון ביקשו לראיין אותה למוסף "7 לילות", בטענה כי ראיון לקידום סינגל במעריב יפגע בכתבת המגזין המתוכננת. מנחם טען כי הוא רשאי לקדם את האמנים המיוצגים בהד ארצי על פי ראות עיניו. בידיעות איימו כאמור בניתוק הקשר בין הצדדים.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר מנחם כי יושרו ההדורים בינו לבין ידיעות אחרונות וכי ובקרוב אף תפורסם כתבה גדולה ב-"7 ימים" עם אחד האמנים המיוצגים בחברה. רז שכניק סירב להגיב לידיעה, אולם גורם בידיעות אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "ההדורים עם עופר מנחם ממש לא יושרו, איש בעיתון לא יתקשר עמו מעתה מאחר שמדובר בחוסר אמינות והאמנים שלו יסבלו מכך. הכתבה שעופר מדבר עליה נסגרה מראש".

בתגובה מסר עופר מנחם: "מדי פעם יש חילוקי דעות בין כתבים לאנשי יחסי ציבור. זה טבעי והגיוני שיהיו כעסים או אי הסכמות. פניתי לרז שכניק מספר פעמים לבקש פגישה לסדר את ההדורים ולדבר בצורה מקצועית והוגנת על הדברים, לצערי הוא מסרב לכך בתוקף. כאדם מקצועי ואחראי אמרתי לו כי אני משאיר את דלתי פתוחה ושבכל עת וזמן שימצא לנכון אני כאן כדי לפתור את המחלוקות הקיימות וכי איני אדם של מלחמות אלא של שלום ועבודה משותפת. בנוסף, כדי להעמיד דברים על דיוקם: מעולם לא קיבלתי פניה מרז שכניק לראיון עם מיכל עבור 7 לילות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully