וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה בטח לא מנחם את עופר

ענת קם

21.1.2009 / 18:47

עורכת פנאי פלוס הודיעה היום למנהלי הד ארצי כי היא מסרבת לעבוד מול דובר החברה בכל הנוגע לתיאום ראיונות של האמנים המיוצגים על ידה

עורכת פנאי פלוס נירית וייס שלחה הערב מכתב חריף להנהלת הד ארצי, בדבר משבר האמון בין פנאי פלוס וקבוצת ידיעות אחרונות לבין דובר החברה עופר מנחם. המכתב נשלח לבעלי החברה חנני רויכמן ופנינה אדרי, המנכ"ל גיל אדמוני ומנהלת מחלקת המוזיקה הישראלית של החברה שחר ורד.

במכתבה תקפה וייס תקפה את החלטתו של מנחם לאפשר ראיון עם מיכל אמדורסקי במעריב יום לפני צאת גיליון פנאי פלוס בו מתראיינת אמדורסקי, זאת למרות שהראיון בפנאי פלוס נקבע כבר לפני חודש ובמהלך חודש זה אף נאבקה מערכת פנאי פלוס משפטית על מנת לאפשר את פרסומו, בעקבות צווי איסור פרסום שהוציא אסף אמדורסקי נגד הראיון. לדברי וייס, כל מערך הקידום של פנאי פלוס השבוע ירד לטמיון וגרם נזקים כספיים רבים. בסיום מכתבה כתבה וייס כי מעתה לא תתנהל מערכת פנאי פלוס מול מנחם בכל הקשור לתיאום ראיונות וקידום אמני הד ארצי.

מוקדם יותר היום פורסם בוואלה! ברנז'ה כי כתב המוזיקה של ידיעות רז שכניק הסתכסך אף הוא עם מנחם על רקע הראיון של אמדורסקי במעריב.

גיל אדמוני, מנכ"ל הד ארצי, אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי טרם קיבל את המכתב. פנינה אדרי, מבעלי NMC שרכשה לאחרונה את הד ארצי, ציינה כי אין באפשרותה להגיב למכתב משום שהמיזוג טרם התבצע.

עורך מוסף "המגזין" של מעריב, ארנון גל, הגיב לסערה שעורר הראיון שפורסם אצלו: "אין לי עניין להיות חלק מהסכסוך הזה, למרות שלבי על עופר מנחם שהפך להיות, ולא בצדק, הקורבן התורן של הדורסנות והכוחנות של ידיעות אחרונות. דווקא לנוכח ההתנהלות הזו, אני שמח ששוב הצלחנו ללמד אותם לקח ולהוציא אותם מכליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully