וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרת הישוב תרכוש את בית מעריב

ענת קם

25.1.2009 / 23:56

החברה תרכוש את הבנין בו שוכנת מערכת העיתון ב-32.5 מליון שקל, סכום נמוך מההערכה הראשונית של שווי הבניין

חברת הכשרת היישוב, בעלת השליטה במעריב, רוכשת את בית מעריב בתל אביב ב-32.5 מיליון שקל. בהודעת העיתון לבורסה מהערב (ראשון) נמסר כי ההחלטה התקבלה היום בישיבות ועדת הביקורת והדירקטוריון ותובא שוב לאישור באסיפה כללית של בעלי המניות של מעריב ב-2 במרץ. הסכום נקבע על בסיס חוות דעת של שמאי בלתי תלוי שקבע לפני כשבועיים כי שווי הבניין ברחוב קרליבך בתל אביב עומד על בין 30-36 מיליון שקל. הסכום נמוך משמעותית מהסכום בו הוערך הנכס כשהועמד למכירה.

ב-12 בינואר פרסם מעריב הצעה לרכישת המשנה לאחר שבתקופה בה הוצע לנכס באמצעות באמצעות מכרז לא התקבלו הצעות רציניו. יצוין כי ביום המועד האחרון להגשת הצעות, 11 בינואר, הודיע גורם שהציע עבור הבניין 48 מיליון שקלים כי הוא חוזר בו מהצעתו. ההצעה לא התקבלה מאחר שהמציע לא צירף המחאה בנקאית כהצעתו בניגוד לרשום בתנאי המכרז. התמורה עבור מכירת הנכס תשמש לפירעון אגרות החוב של מעריב ב-5 במרץ והיא מקור המזומן היחיד לפרעון אגרות חוב אלו.

הכשרת היישוב מחזיקה 61.7% ממניות מעריב. שאר המניות היו בבעלות איש העסקים ולדימיר גוסינסקי, שהעבירן לאחרונה לנאמנות בננק הפועלים בתמורה למחיקת חובותיו לבנק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully