וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חן חוזר לחדשות

26.1.2009 / 11:25

מועצת הכבלים והלווין עשויה לפרסם בקרוב מכרז חדש לערוץ חדשות יעודי. חדשות 2 ו-10 יוכלו להתמודד. שלונסקי, האם שומע?

המועצה לשידורי כבלים ולווין החליטה לבחון מחדש את הקמת ערוץ החדשות הייעודי שישדר חדשות 24 שעות ביממה. משרד רואי החשבון יורם אברמזון יבחן עבור המועצה את ההיתכנות הכלכלית של הערוץ ובקרוב יתפרסם מכרז של נציבות שירות המדינה לתפקיד יועץ התוכן למכרז. מהמועצה נמסר, כי לאחרונה הביעו כמה קבוצות עניין בהפעלת ערוץ זה, שימומן מפרסומות ואירועי השבועת האחרונים הוכיחו את הצורך הציבורי בערוץ חדשות.

במהלך שנת 2000 פורסם מכרז דומה וחברת "חדשות ישראל" (TNNC) זכתה בהפעלתו אולם לא החלה בשידורים בזמן עקב חילוקי דעות בין בעלי המניות. בהמשך הפיקה "חדשות ישראל" את מהדורות החדשות עבור ערוץ 10, עד להקמת חברת החדשות של הערוץ.

לאחרונה עלתה האפשרות כי עם תום תקופת הזיכיון של ערוץ 10 יתפרסם מכרז חדש לערוץ מסחרי שיתמקד בחדשות. ככל הנראה הערוצים לא יפעלו אחד במקום השני ומבחינה משפטית אף אין מניעה כי הם יופעלו על ידי אותו גוף. משמעות העניין היא שגם חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10 יוכלו להתמודד במכרז.

יושב ראש המועצה ניצן חן: "ערוץ ייעודי לשידור חדשות, חיוני מאוד לכלל אזרחי המדינה, ויוכל לספק מענה מיידי לסיקור אירועי חדשות 24 שעות ביממה. המלחמה האחרונה בעזה והמשבר הכלכלי בעולם הוכיחו את נחיצותו של ערוץ חדשות במתכונת CNN. הוא יקיף מגוון רחב של תחומים וייתן ביטוי לנושאים העומדים על סדר היום הציבורי בתחומי החיים השונים הן בישראל והן בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully