וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל תובעת את קופמן

ענת קם

27.1.2009 / 17:31

ההתאחדות טוענת כי מזה תקופה ארוכה שקופמן משמיץ את ההתאחדות ופוגע בעובדיה ותובעת אותו דיבה על סכום של מליון וחצי שקלים

ההתאחדות לכדורגל הגישה היום לבית משפט השלום בהרצליה תביעת דיבה על סך 1.5 מיליון שקלים נגד העיתונאי רון קופמן. ההתאחדות טוענת באמצעות עורכי הדין פז מוזר ונתנאל חי כי מזה תקופה ארוכה שקופמן משמיץ את ההתאחדות ופוגע בעובדיה. בכתב התביעה מובאים ששה פרסומים מאמצעי התקשורת השונים בהם עובד קופמן המהווים לכאורה לשון הרע.

הפרסומים מתייחסים לכתבותיו של קופמן בעיתון ישראל היום, למאמריו באתר ערוץ הספורט ולדברים שאמר בתכנית "חדשות הספורט" בערוץ הספורט. קופמן כתב כי ההתאחדות ומוסדותיה הם גופים מושחתים.

בתביעתה כתבה ההתאחדות: "בחירתו של הנתבע להשמיץ את בית הדין העליון של התובעת ולכנותו בכתבה 'מוסד משוקץ', כמו גם קריאתו של הנתבע ל 'התערבות חיצונית' (של המשטרה? של הפרקליטות?), 'שרק תתן חותמת שההתאחדות, על כל מרכיביה ומוסדותיה, פשוט מסוכנת אפילו לנו', עולים אף הם לכדי 'לשון הרע' באשר יש בהם כדי לפגוע בתובעת ולעשותה מטרה לשנאה, מבלי שיש לדברים על מה לסמוך. לא זו בלבד, אלא שיש בדברים משום הסתה כנגד התובעת. מה מסוכן בתובעת?! על שום מה נדרשת 'התערבות חיצונית'?! ושל מי? של המשטרה? של הפרקליטות? של בתי המשפט? אולי של קהל אוהדים?"

רון קופמן אמר כי התביעה טרם הגיעה לידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully