וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון דווקא מבין את ועדת הכלכלה

ענת קם

28.1.2009 / 15:27

ירון לונדון התייחס היום להחלטה לצאת למכרז חדש על ערוץ 10: באופן עקרוני חבר הכנסת גלעד ארדן צודק, אבל לא תמיד מה שצודק חכם

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, שנמנע עד כה מלהגיב על החלטת ועדת הכלכלה לעתידו בנוגע ליציאה למכרז חדש על ערוץ 10 התייחס הבוקר בגלי צה"ל להחלטה. ורשבסקי ציין כי אין מחלוקת לגבי הטענה שערוץ 10 לא שידר סוגה עילית בשווי 60 מיליון שקל בשנים 2004-2007, ואולם הדגיש כי בשנת 2008 היה ערוץ 10 היחיד שעמד בכל תנאי השידור. "אנחנו לא חייבים שקל לאף רשות", הדגיש ורשבסקי, "לא לממשלה ולא לאף אחד. אנחנו חייבים לציבור שידורי סוגה עילית בשווי 60 מיליון שקל. לא יקרה כלום לציבור אם יראו קצת פחות דרמה, אבל חשוב שימשיכו לראות את החדשות האיכותיות ביותר". לדבריו "לצאת עכשיו למכרז זה הדבר הכי מטומטם שיכול להיות. לא יעמדו בתור למכרז הזה, ולא נראה לי הגיוני שבעלי המניות שלי יגישו את הערוץ הזה על טס של כסף למישהו אחר. הערוץ מעסיק 3000 משפחות באופן ישיר ועקיף, נראה לי מטורף להוציא את כל אלה לשוק העבודה עכשיו, ויותר מטורף שנישאר עם ערוץ מסחרי אחד".

העיתונאי אמנון לוי, מגיש התכנית "שומר מסך" שותף לדעתו של המנכ"ל: "אני לא מאמין על ההחלטה האווילית והפופוליסטית הזאת. ברוב של שניים נגד אחד הכריעו על גורל שלו של ערוץ וגורלם של אלפים שייפלטו לשוק העבודה. אני בוגר טלעד, ראיתי אותם בקוצר ידם. בא הרגולטור וסגר את טלעד. מאות עובדים נשארו מחוסרי עבודה, חלקם עד היום. הצופים ירוויחו מזה? ערוץ 2 יהיה יותר טוב? שם יהיה ריאליטי ועוד ריאליטי ודווקא את הערוץ האיכותי סוגרים. מה יושבים שלושה חברי כנסת ומחליטים החלטה הרת גורל? זו איוולת שאין כדוגמתה".

בניגוד לעמדת מנכ"ל הערוץ ירון לונדון, שמגיש בערוץ 10 תכניות כמעט מאז הקמתו, יכול להבין את עמדת ועדת הכלכלה. לונדון אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "ההחלטה של ועדת הכלכלה מעורר דאגות פרטיות ויותר מזה דאגות לחברי בערוץ, התזמון לא מעורר תמיהה, באופן עקרוני חבר הכנסת גלעד ארדן צודק, אבל לא תמיד מה שצודק חכם. צריך לשמור על חוקי המדינה ואני חושש שהגמשה מדי תפגע בעקרון השוויון בפני החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully