וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעת אמון

ענת קם

28.1.2009 / 17:00

משה גביש בפניה לעובדי רשות השידור: אין לפנות לגורמים פוליטיים למען קידום מטרותיכם האישיות

יושב ראש רשות השידור משה גביש פנה אתמול לכל עובדי הרשות ודרש כי לא יפנו לגורמים פוליטיים לקידום מטרותיהם האישיות. גביש כתב כי רק לפני שבועיים פנה בבקשה דומה וכעת הוא שב ומדגיש כי מאחר שהשפעות פוליטיות גרמו נזק רב לרשות בעבר, יש לעשות כל מאמץ כדי להמנע מהן.

גביש כתב: "אני מדגיש כי יש מחיר בלתי מוסרי ובלתי חוקי לכל פנייה של מנהל, בכל הדרגים, כמו גם לפנייה של עורך, של כתב, של מגיש, או כל עובד אחר, לדרג פוליטי מכל רמה, כדי שיטפל בענייניו האישיים של עובד הרשות; בקידומו, בהצבתו, בתכניתו וכו'. פנייה כזו אסורה בתכלית... לא ניתן לסקר אובייקטיבית מי שחייבים לו. מילוי דרישותיו של האדם הפוליטי, בעקבות הפנייה אליו, אינו רק ניגוד עניינים והפרת אמונים, אלא יכול להגיע לכדי עסקת שוחד, בה מעורבים הנותן והמקבל. כל זאת גם אם אין דרישת תמורה מיידית".

בסיום מכתבו כתב גביש כי תקופת הבחירות הינה תקופה רגישה במיוחד וכל התערבות פוליטית תפגע ברשות. בנוסף, כתב גביש כי כל מקרה שיתגלה יטופל במלוא חומרת הדין. זו אינה הפעם הראשונה שגביש נדרש לנושא ומלבד המכתב נשלחה פנייה דומה גם בחודש אוקטובר האחרון, לאחר שעבר בקריאה ראשונה חוק רשות השידור החדש שתכליתו העיקרית ניתוק מוחלט של רשות השידור מהשפעות פוליטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully