וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משימת החסינות: לעבוד על הפוליגרף

גיל משעלי

28.1.2009 / 20:10

ערוץ 10 לא לוקח סיכון: בשל ריבוי ההדלפות לתקשורת זומנו משתתפי התכנית וכמה עובדים בצוות ההפקה לחקירה ובדיקת פוליגרף

משתתפי העונה השניה של הריאליטי "הישרדות" זומנו לחקירה ולבדיקת פוליגרף אצל החוקר רונן צירין, מומחה לאבטחה ארגונית המלווה את ההפקה בעונתה השניה.

בחברת ההפקה אבוט רייף המאירי ובערוץ 10 אמנם למדו את לקח "מחדלי" העונה הראשונה של הסדרה אז זלגו ההדלפות מהאי חדשות לבקרים והחתימו את המתמודדים על חוזים דרקוניים, אולם לאחרונה החלו המתמודדים, כך על פי גורם בהפקה, "לפטפט יותר מדי עם עיתונאים ולהוציא ידיעות לתקשורת מטעם עצמם" המתמודדים וכן מספר אנשי הפקה זומנו כאמור לחקירה.

גורם בהפקת התכנית אמר היום לוואלה!: "יש ראיות נוספות להדלפות מעבר לפוליגרף וכרגע בערוץ ובחברת ההפקה שוקלים את הצעדים. לא מדובר באזהרות בלבד. העונה מאוד קשוחים ויוטלו סנקציות. ממצאי התחקיר יובאו לדיון שיתקיים במהלך השבוע הבא במסגרתו יוחלט על הפעולות שינקטו".

מערוץ 10 נמסר: "מתמודדי 'הישרדות איי הפנינה' וכן צוות ההפקה חתומים על הסכמי סודיות ושמירה על כללי התכנית." מאבוט רייף המאירי נמסר: "בשל אופייה המיוחד של התכנית, אין זאת רק זכותנו, כי אם חובתנו, לפעול להגנה מרבית על חסיון המידע, במטרה למנוע נזקים לכל המעורבים בהפקה. המשתתפים אף חתמו מראש על כתב ההסכמה לבדיקה".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully