וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר ערוץ 10: סיוע מהמתחרים

ענת קם

29.1.2009 / 0:01

עורך המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 גיא סודרי: "בנקים נופלים וכל הממשלות בעולם מתגייסות להציל, רק כאן אין מה לעשות עם הטלוויזיה המסחרית"

חברת החדשות של ערוץ 2 מתייצבת לימינו של ערוץ 10. גיא סודרי, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 2, שהיה בעבר העורך הראשי של מהדורת חדשות 10 אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: " חשוב שיהיה עוד ערוץ ועוד חברת חדשות, וחברת חדשות טובה כמו שיש היום לערוץ 10 שיוצרת תחרות. הם גורמים לנו ואנחנו גורמים להם להשתפר ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק".

סודרי מכיר מקרוב את האווירה המשברית המלווה את ערוץ 10 מיום הקמתו: "הייתי שם, כולם חברים מאוד טובים שלי. כל הזמן יש קשיים, תמיד היה מגיע איזשהו משבר שלא יודעים איך לעבור ובסוף עוברים אותו".

- הערוץ לא שמר על החוק.

"אני מתייחס לחשיבות של עוד חברת חדשות מסחרית ברמת התחרות שיש היום. בנקים נופלים בעולם, תעשיות שלמות קורסות וכל הממשלות בעולם מתגייסות להציל, רק כאן אין מה לעשות עם הטלוויזיה המסחרית. כל הרגולציה מתמקדת בטלוויזיה המסחרית ואין שום דיאלוג. כשקרנות הפנסיה היו בסכנה היו קמפיינים שלמים ליצור רשת ביטחון, פה יש ערוץ שלם בקריסה וכולם בחלליות שלהם".

- אם יתפרסם מחר מכרז על ערוץ 10 כערוץ מסחרי שיתמקד בחדשות, איך זה ישפיע עליכם?

"אם לא יהיה שום גורם מסחרי שייקח את הערוץ וכדי להשאיר את חברת החדשות יחליטו על ערוץ חדשות זה עדיף על כלום. ברור שחייבים עוד גוף חדשותי במדינה. האווירה בחדשות 2 היא הדבר הכי רחוק מאווירה של שמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully