וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי רשות השידור פתחו בשביתה

ענת קם

29.1.2009 / 16:23

המהדורה המקומית בחיפה והמהדורה בערבית לא צולמו. הטכנאים מעבירים רק שידורים חיים, במחאה על החלת הרפורמה ברשות

טכנאי ערוץ 1 פתחו היום בשביתה ללא כל הודעה מוקדמת, זאת במחאה על החלטה של רשות השידור לבצע רפורמה במבנה החטיבה הטכנית באופן חד צדדי. משעות הצהריים הטכנאים אינם מקליטים תכניות ומעבירים רק שידורים חיים. כך למשל, מהדורת החדשות המקומיות בחיפה ומהדורת החדשות בערבית לא הוקלטו. בצילומי המהדורה בחיפה כבר התכוננו המשתתפים באולפן וכמה דקות לפני תחילת השידור הודיעו הטכנאים כי הם לא יעבדו. בנוסף, לא מועברים חומרים מוקלטים בין האולפנים.

יעקב כהן, יושב ראש ועד הטכנאים: “השביתה חלה על כל התכניות של רשות השידור. ההנהלה החליטה להחיל חד צדדית את הרפורמה בעניין השינוי המבני של צוותי הטכנאים למרות שאנחנו עדיין במשא ומתן. שוחחנו עם המנכ"ל וביקשנו להיפגש איתו אבל הם עדיין לא רוצים לדבר איתנו".

מרשות השידור נמסר: "חבלות אלו בשידורים נעשו ללא כל הודעה מוקדמת המתחייבת הן מן הדין והן ממערכות יחסי העבודה. יו"ר הרשות ומנכ"לה קיימו היום אחה"צ דיון עם ראשי הערוץ הראשון והחדשות המקומיות וקבעו את המסלולים בהם יהיה צורך להגיב ובהם פנייה לערכאות, השבתת מגן והוצאת כל עובדי הטלוויזיה לחופשה. ביום ראשון תיקבע דרך הפעולה אם סנקציות אלו לא יפסקו מיד. צעדים חד צדדיים אלו פוגעים במעמדה העדין ממילא של הרשות, שגם כך מתקשה להפיק את השידורים וקיים חשש אמיתי להמשך קיומו של הערוץ הראשון אם לא יתעשתו הטכנאים מייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully