וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הסטודנטים עלה לאוויר

וואלה! ברנז'ה

29.1.2009 / 8:51

הערוץ משדר הודעות לסטודנטים לצד ידיעות מספקי תוכן כמו כלכליסט, ערוץ הספורט ו-וואלה!

ערוץ הסטודנטים הוא ערוץ תוכן שלם המשדר תכנים לסטודנטים בתוך הקמפוסים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בארץ. הערוץ התחיל כיוזמה של מספר סטודנטים לפני כשנתיים. במסגרת הפרויקט, נפרסים בכל קמפוס מסכי LCD ענקים עליהם מוצגים תכנים שונים לבאי הקמפוס.

הערוץ משרת בראש ובראשונה את הסטודנט עצמו. 30% משטח המסך מוקצים לממשק הודעות מיוחד שפותח בעבור ההנהלות והאגודות. בשאר שטח המסך משודרות פינות שונות בחסות כמה מגופי המדיה המובילים בארץ, כגון ערוץ הספורט, כלכליסט ו-וואלה!. בין השאר ניתן לצפות בערוץ במבזקי חדשות, כלכלה, תרבות, בידור וספורט.

מ"ערוץ הסטודנטים" נמסר כי היתרון המרכזי בשיטת הפרסום החדשה הוא העובדה כי הסטודנט מחפש את המידע הדרוש לו על גבי המסכים, החל מהמידע על פעילויות שונות בקמפוס, חדשות אקטואליה עדכניות, שערי מדד, וביצועים מליגת האלופות.

כיום הערוץ משדר באוניברסיטת בן-גוריון, אוניברסיטת חיפה ועוד כ-15 קמפוסים. כמו כן ערוץ ממשיך כל העת בתהליכי פריסה באוניברסיטאות נוספות כגון האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת בר אילן ועוד כ27 קמפוסים שונים ברחבי ישראל. "בימים אלה אנחנו פועלים במקביל מתקינים כל הזמן עמדות נוספות ומקיימים מגעים עם מוסדות נוספים להצבת מסכי הערוץ בקמפוסים. בעתיד הקרוב נגיע לפריסה ארצית מלאה מתל חי שבצפון ועד קמפוס אילת של אוניברסיטת ב"ש בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully