וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס יקיים ביום א' דיון בעתיד ערוץ 10

ענת קם

29.1.2009 / 19:21

בפגישה עם בכירי ערוץ 10 אמר שר התקשורת כי ההחלטה בועדת הכלכלה התקבלה משיקולים לא ענייניים

שר התקשורת אריאל אטיאס מתנגד להחלטת ועדת הכלכלה שלא להאריך את זיכיון ערוץ 10 בשיחה שקיים אחר הצהריים עם כתבים בכירים מחדשות 10 אמר השר אטיאס כי ההחלטה התקבלה משיקולים לא ענייניים וברוב צר של שניים נגד אחד. עוד ציין השר, כי תחרות בין הערוצים משרתת הן את הצרכנים והן את התעשייה. כמו כן הועלה שוב נושא המעבר לשיטת רישיונות שבה תומך השר. בפגישה השתתפו מגישי המהדורה המרכזית יעקב אילון ומיקי חימוביץ, רפי רשף, עפר שלח והכתבים שרון גל ונעה קולפ.

במהלך הפגישה הביעו העיתונאים דאגה לעתיד הענף והערוץ והבהירו כי מדובר בתעשייה של מאות עובדים וספקים הניזונים מהערוץ בצורה ישירה ועקיפה. לדבריהם, הם הגיעו לפגישה כדי להסביר את המשמעויות מבחינת עובדי הערוץ הבכירים שבהם וביקשו ממנו שיפעיל את יכולתו כשר חברתי-צרכני לטובת הציבור והשוק, גם אם זה לא פופולארי בתקופת בחירות. אחד הנוכחים בפגישה ציין כי היא התנהלה ברוח טובה: "יש תחושה של האיש הנכון במקום הנכון. אטיאס מגלה הבנה עמוקה וריאליסטית של המצב וזה מעודד".

השר אטיאס העריך כי נדרשת השקעה רבה מצד שני הצדדים, בעלי המניות והרגולציה, על מנת להגיע לפתרון יצירתי. השר הוסיף כי בחודשים האחרונים בחן את הכשל המתמשך בשוק השידורים בישראל שבא לידי ביטוי בערוצים המסחריים והתייחס לירידה בשוק הפרסום, לאי העמידה במחויבויות מול הרשות השנייה לאורך זמן וכן למשבר הכלכלי העולמי והמיתון שבמסגרתו תעשיות מסורתיות חוות זעזועים אשר גורמים לירידה דרמטית בהכנסותיהם.

ביום ראשון יתקיים דיון נוסף בין בכירי משרד התקשורת, ראשי הרשות השנייה והנהלת ערוץ 10 כדי לנסות ולמצוא את המתווה הנכון והמתאים לפתרון הסוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully