וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר ערוץ 10: השר אטיאס אופטימי

ענת קם

1.2.2009 / 14:49

שר התקשורת הציע החזרה מיידית של חובות התוכן של הערוץ, הנאמדים בכ-70 מליון שקלים ופריסת חובות ערוץ 10 למדינה. אנשי הערוץ ביקשו להציג כתבי התחייבות

גדעון צנטנר

צילום: גידעון צנטנר. עריכה: גדי וינסטוק

הסתיימה הפגישה בין שר התקשורת אריאל אטיאס לבין נציגי ערוץ 10 בהם: המנכ"ל יוסי ורשבסקי, סגן היו"ר מודי פרידמן והיועצת המשפטית עורכת הדין דבורה קימחי ונציגי קבוצת מרחב. בפגישה נכחו גם נציגי הרשות השניה: המנכ"ל מנשה סמירה, יושבת הראש נורית דאבוש והיועץ המשפטי עורך הדין דורון אבני.

בתחילת הפגישה אמר שר התקשורת: "התכנסנו פה כדי לנסות לפתור את הבעיה שנוצרה, אנחנו מצד אחד רוצים להגן על הצרכנים ועל מה שמגיע להם לראות על המסך, מה שהתחייבו בפניהם. מצד שני, יש לנו עניין שתמשיך התחרות בטלוויזיה המסחרית . זה טוב לתעשייה, זה טוב ליוצרים, זה טוב לפרסום ולכלכלה בישראל ובלבד שישמרו האיזונים המתאימים ושערוץ 10 יעמוד במחויבויותיו". בפגישה הציגו הצדדים את עמדותיהם. המתווה שהוצא על ידי השר הוא החזרה מיידית של חובות התוכן, הנאמדים בכ-70 מליון שקלים ופריסת חובות ערוץ 10 למדינה. בראיון לוואלה! ברנז'ה הביע שר התקשורת כעס על כינוס ישיבת ועדת הכלכלה: "אני רציתי שיהיה דיאלוג עד סוף פברואר, אולם ארדן וכחלון רצו להפסיק את הדיאלוג ולצאת למכרז מיד".

כשהסתיימה הפגישה נועדו נציגי הערוץ עם אנשי הרשות השניה. בשלב זה מוכן ערוץ 10 להציג כתבי התחייבות, אולם הן שר התקשורת והן הרשות השניה דורשים לראות בטחונות כספיים למילוי המחוייבויות. בשלב זה, כלל לא בטוח שמחר תודיע הרשות על כינוסה של ועדת המכרזים. שר התקשורת יפגש מחר עם נציגי היוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully