וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד של מי תוריד את השאלטר?

ענת קם

1.2.2009 / 19:55

ועד הטכנאים של ערוץ 1 לא הצליח להגיע להסכמה עם מנכ"ל הרשות והסכסוך יעשוי לעבור לטיפול ההסתדרות. יו"ר הרשות גביש: במידה והעיצומים ימשכו, הרשות תשקול השבתת מגן

המשבר בין טכנאי ערוץ 1 והנהלת רשות השידור יועבר ככל הנראה לדיון אצל יושב ראש ההסתדרות עופר עיני. הצדדים לא הצליחו להגיע היום להסכמה. נציגי הטכנאים נפגשו היום עם מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר בניסיון להגיע להסדר, לאחר שביום חמישי האחרון נקטו הטכנאים בעיצומים בעקבות צעדים חד צדדיים הקשורים ביישום הרפורמה שביצעה הרשות, שלטענתם אסור היה לה לבצע מאחר שעדיין מתקיים משא ומתן על יישומם.

מוקדם יותר היום שלח יושב ראש הרשות משה גביש מכתב חריף לכל חברי מליאת רשות השידור ומנהליה הבכירים, בו כתב כי במידה שהעיצומים יימשכו תפעל הרשות בכל הכלים העומדים לרשותה, כולל פנייה לבית משפט, השבתת מגן, הוצאת כל עובדי הטלוויזיה לחופשה וניתוק כל המגעים בין הצדדים. גביש טען במכתבו כי 167 טכנאי הטלוויזיה מרוויחים את המשכורות הגבוהות ביותר ברשות.

עוד כתב גביש: "המנכ"ל הונחה שלא להתפשר בשאלה על מי האחריות ולמי הסמכות לנהל את רשות השידור, על הנובע מכך לגבי היענות לדרישותיהם. מטרות עיצומי הטכנאים בטלוויזיה הן שתיים: להבהיר לרשות כי כבעבר, הניהול הוא בידיהם ולא בידי ההנהלה ולמנוע יישום הרפורמה. במסגרת זו הם מתכחשים לסיכומים שנעשו איתם בעניין הרפורמה, וממשיכים למנוע הכנסת ציוד לרשות, שיכול להביא לשידורים מעודכנים ממקומות האירוע, להתייעל ואף לחסוך בחיי אדם".

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר: הגענו להסכם מסוים עם הטכנאים על מנת להמשיך לעבוד כרגיל. יהיה בירור נוסף בהמשך אם להכניס את ההסתדרות ובשלב זה ממשיכים כרגיל. יעקב כהן, יושב ראש ועד הטכנאים בערוץ 1: "הם עשו שינוי מבנה חד צדדי ואנחנו טוענים שזה בניגוד להסכמים שאיתנו". טרם התקבלה תגובת הנהלת רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully