וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבוש לאטיאס: עלינו לנהוג באחריות ציבורית

ענת קם

2.2.2009 / 16:41

יו"ר מועצת הרשות השניה פנתה במכתב לשר התקשורת: "מראשית הדרך סברנו כי יש לאפשר לערוץ 10 למצות את האפשרות להציג הסדר

יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש פנתה לפני שעה קלה לשר התקשורת אריאל אטיאס בבקשה שיאריך את פרק הזמן העומד לרשות ערוץ 10 והרשות השנייה להגעה להסדר על פריסת מחויבויות התוכן של הערוץ. דאבוש כתבה לשר בעקבות הודעת ערוץ 10 מהבוקר כי יעמיד ערבויות בנקאיות וערבויות מטעם החברות של בעלי הערוץ להחזרת החובות ובעקבות ישיבת המועצה שהתקיימה היום בבוקר בתל אביב.

במכתבה לשר כתבה דאבוש: "מראשית הדרך הייתה המועצה סבורה כי יש לאפשר לערוץ 10 למצות את האפשרות להציג הסדר הנותן מענה ציבורי וחוקי לחובות העבר באופן שיאפשר הארכת הזיכיון. דוח ועדת המשנה של המועצה לעניין ערוץ 10 בראשותה של עורכת הדין רחל תורג'מן הוא אבן דרך מרכזית בעניין זה... עתה, לאחר הדיונים שנערכו אתמול ומכתבו של הערוץ, אנו סבורים כי יש לאפשר למועצה למצות את התהליך מול ערוץ 10 ולפיכך נבקש כי השר יפעל שנית לתיקון התקנות, באופן שתינתן לנו ארכה לקבל את החלטתנו הסופית בנושא".

דאבוש הוסיפה כי במקביל, הודיעה הרשות לערוץ 10 כי עליו לפעול באופן מיידי להעברת תקציבי הפקות לשוק המקומי כדי להראות את נכונותו להשקיע ביצירה הישראלית. בסיום פנייתה לשר נכתב: "נשוב ונדגיש את החשיבות הרבה שאנו רואים למיצוי האפשרות להארכת הזיכיון של הערוץ. לערוץ ועובדיו תרומה מרכזית ליצירה המקומית ולפלורליזם התקשורתי ולפיכך עלינו לנהוג באחריות הציבורית המתבקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully