וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זו דרך להוריד חשיפה

ענת קם

3.2.2009 / 12:26

כחלק מהקיצוצים החליטו בידיעות להוריד את כמות גליונות מעריב המחולקים לעובדים. גורם בעיתון: "למעט חלקים בחדשות, מעריב הפך לא רלוונטי"

ידיעות אחרונות הפחית את מספר המנויים על מעריב שניתנו לעובדים כחלק ממהלך הקיצוצים של החודשים האחרונים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי החל מהשבוע יגיעו למערכת ידיעות גיליונות ספורים לכל מחלקה במקום גיליון לכל עובד. מספר העובדים שקיבלו עד עתה את עיתון הארץ לא יופחת אולם מלכתחילה פחות עובדים קיבלו אותו מאשר את מעריב.

גורם בעיתון הסביר את המהלך: "למעט חלקים מסוימים בחלק החדשותי, מעריב הפך לעיתון לא רלוונטי ומאחר שהוא ממילא נמצא באינטרנט לא ראינו סיבה שלא לקצץ בחלוקת העיתון".

לצד הקיצוצים בעיתון, ממשיכים עובדי החוזה הקיבוצי של ידיעות להיאבק נגד כוונת ההנהלה לקצץ במשכורותיהם וכן לפטר עובדים. בתחילת השבוע שלח ועד עובדי החוזה הקיבוצי מכתב להנהלת העיתון ובו דרש לשוב למשא ומתן עמם ולא לבצע צעדים חד צדדיים מאחורי גבם. המכתב נשלח לאחר שההנהלה החלה לזמן את העובדים הוותיקים ולהודיע להם על הקיצוץ המתוכנן במשכורותיהם. במקביל, עומדת ההנהלה על דרישתה לפטר חלק מהעובדים כשההערכות כרגע עומדות על 15 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully