וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת הפנים של TheMarker

ענת קם

3.2.2009 / 12:35

שינויים במגזין TheMarker: מדורים חדשים ובהם מסקנות ותובנות של בכירים במשק ואנשים עם המון כסף. לגזור ולשמור

מגזין TheMarker מתחדש: המגזין החודשי ייצא החל מהשבוע במתכונת חדשה הכוללת שינויים גרפיים ומדורים חדשים. במסגרת השינוי, הוכנסו במדור "הזירה" תת מדורים חדשים, כגון "מה למדתי", שיציג תובנות עסקיות, ניהוליות ואישיות של בכירים במשק, "על מה דיברתם ועל מה תדברו", ובו תמצית של אירועי החודש שעבר והצצה למה שצפוי ו"כוחות השוק", שממפה בכל חודש ענף או תופעה כלכלית בצורה גרפית. סדר המדורים במגזין השתנה ואחרי "הזירה" יופיע המדור "מה חדש", בו יופיעו הטור החדש של נתן ליפסון בענייני אינטרנט והמדור "עסק ירוק".

מדור חדש נוסף הוא "רווח נקי" על ניהול השקעות הכולל טור של עמי גינזבורג על עולם ההשקעות וטור של מייקל שאול על הכלכלה האמריקאית. בסוף המגזין יתפרסם מדור "חדר עבודה", שיספק רעיונות וכלים לקריירה. במדור יופיעו תת המדורים "הרשת שלי" על נטוורקינג של אנשים מצליחים, "בדרך למעלה" על מסלולי קריירה של מקצוענים ועוד.

מייקי דגן, עורך מגזין TheMarker: "המגזין קיים מעל לשמונה שנים ולאורך השנים הקפדנו להעניק לקוראים ערך מוסף, מעבר לכיסוי האירועים השוטפים. כעיתון המודע לצרכיו המשתנים של קוראיו, בתקופה זו עבר המגזין שינויים רבים והשינוי הנוכחי מבוצע לאחר שבדקנו בקרב קהל הקוראים שלנו מה יגרום להם להיות מרוצים יותר. במסגרת השינוי ניסינו לכוון טוב יותר לצרכים של קהל, שרובו ככולו עוסק בפיתוח הקריירה שלו, בעשיית עסקים, בניהול השקעותיו האישיות ובעתידו הפיננסי. לשם כך הוספנו מדורים שנועדו לייצר ערך עבור הקוראים, לתת להם השראה ולהעניק להם כלים ורעיונות להתמודדות עם נושאים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully