וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעו בשלט

ענת קם

3.2.2009 / 15:22

בין הדיווחים מהקלפיות, יתבלו ערוצים 1 ו-2 את שידורי יום הבחירות בנוסטלגיה וסאטירה. ערוץ 10 הולך על אפקטים של תאורה

שידורי ליל הבחירות ביום שלישי בשבוע הבא עומדים בסימן סאטירה פוליטית. בערוצים 1 ו-2 ישבצו את תכניות הסאטירה שלהם עמוק בלב הפריים טיים.

משדר מיוחד של "מה קורה" יפתח ב-19:00 את הערב של קשת וחדשות 2. לאחר מכן, בין השעות 20:00-22:00 ישודר משדר הבחירות המיוחד בהגשת יונית לוי בו יתארחו דני קושמרו, עודד בן עמי, אילנה דיין, אמנון אברמוביץ, רינה מצליח, עמית סגל ויאיר לפיד. במהלך המשדר ישולבו מערכונים ושידורים של "ארץ נהדרת". בשעה 22:00 ישודר מדגם הקלפיות של מינה צמח.

מדגם הבחירות יוקרן על מגדלי עזריאלי בתל אביב. כל מגדל ייצג את אחת המפלגות הגדולות - ליכוד, קדימה והעבודה - וייצבע בכחול, אדום או ירוק בהתאם למספר המנדטים המוערך שהיא תקבל. ככל הנראה הליכוד יקבל את המגדל העגול, קדימה את המגדל המשולש ומפלגת העבודה את המגדל המרובע. בחדשות 10 נערכים גם לאפשרות שדווקא "ישראל ביתנו" תעבור ברגע האחרון את מפלגת העבודה ומכינים את מסכי הענק שלהם בהתאם. בערב הבכירות ישדרו כל המגישים הבכירים של חדשות 10 - מיקי חיימוביץ', יעקב אילון, רביב דרוקר, עופר שלח, ירון לונדון, מוטי קירשנבאום ואחרים.

נוסטלגיה עם ירון דקל

בערוץ 1 יפתחו את השידורים כבר ב-17:30 עם תכנית מיוחדת של "כך היה", במהלכה יגישו ירון דקל ויגאל רביד את האירועים הפוליטיים הבולטים ב-40 השנים האחרונות. בשעה 18:30 ישודר הפרק האחרון של הסדרה הקומית "המירוץ לראשות הממשלה" המציגה את קמפיין הבחירות של אלעד סטפנסקי. אחריו ישודר משדר מיוחד שיסקור את מהלך ההצבעות בהנחיית ינון מגל ומרב מילר, שיישארו אחריו גם למהדורת החדשות המוקדמת. בשעה 20:45 תשודר תכנית מיוחדת לבחירות של "רבע שעה", תכנית הסאטירה בשילוב אנימציה שעולה מחר (רביעי) לעונה חדשה בערוץ 1.

בשעה 21:00 תשודר מהדורת מבט ולאחריה מדגם הקלפיות עם שידורים מנקודות שידור שונות ברחבי הארץ, בהם יקחו חלק גאולה אבן ועודד שחר, קרן נויבך ויואב לימור ואיילה חסון ובן כספית. בשעה 23:00 יתמקדו במטה הבחירות של המפלגה שמסתמן כי תנצח ומחצות משדר מיוחד אל תוך הלילה עם הגעת תוצאות האמת. ביום רביעי ב-06:30 יגיש יעקב אחימאיר את משדר סיכום ליל הבחירות.

הומור בריטי בביפ

ערוץ ביפ מבית קשת יתגייס גם הוא לחגיגות הדמוקרטיה וישדר את שתי העונות של הקומדיה הבריטית "כן אדוני ראש הממשלה". הפרקים ישודרו במרתון במהלך כל יום הבחירות ולאחר מכן בימים ראשון-חמישי בשעה 20:55. הסדרה ששודרה בבריטניה בסוף שנות ה-80 ומציגה את ראש הממשלה הבריטי והתמודדותו עם תככי הפוליטיקה הבריטית.

ערוץ הילדים ישדר במהלך השבוע הקרוב קמפיינים למפלגות דמיוניות שיסתיים במשדר מיוחד ביום הבחירות בהנחיית מגישי הערוץ יפתח קרזנר (יפתי) ומרב פלדמן, החל מהשעה 09:30. כל מפלגה תציג מצע משלה, עם קריצה הומריסטית: מרב פלדמן תהיה חניתה הורוביץ- שוחרת "ירוקת" המטיפה לחשיבות השמירה על הסביבה, קובי מחט יגלם את ברק אובמה שממשיך עם הקמפיין למרות שכבר נבחר, דון לני גבאי תהיה נינט קורפלד ממפלגת "טאלנט" שרוצה להיות ראש ממשלה ומטיפה למיגור הריאלטי והמגישים הוותיקים עדי הימלבלוי וטל מוסרי יהיו נציגי מפלגת "צו פיוס" הקוראת לממשלת אחדות בין "האי" ו-"דאוס", הסדרות המתחרות על לב הילדים. תום אבני ימשיך לחזק את הקמפיין שהוא מוביל זה זמן רב, "תום אבני לראשות הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully