וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלעד מבקשת החזר דמי זיכיון בסך 4 מליון שקל

ענת קם

3.2.2009 / 15:51

במכתב לשר התקשורת כתב יושב ראש טלעד משה גאון: אין לי אלא להצטער שמשרד התקשורת אינו עומד על פירעון החוב המגיע מישראל 10

יושב ראש קבוצת טלעד משה גאון פנה היום לשר התקשורת בדרישה כי יפעל לפירעון מיידי של חובות דמי הזיכיון של ערוץ 10. גאון כותב כי טלעד זכאית להחזר דמי זיכיון בסך ארבעה מיליון שקלים וכן כי מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה ציין בפניו שההחזר יועבר לכשייכנסו לקופת הרשות דמי הזיכיון של ערוץ 10. לאור זאת, דורש גאון את גביית דמי הזיכיון מערוץ 10 מאחר שלהם השלכה כלכלית ישרה על טלעד.

בהמשך כתב גאון, כי אין לו אלא להצטער שערוץ 10 מקבל פרס בדמות מתן דחייה לתשלום דמי הזיכיון. גאון קובל על הקלות נוספות שניתנו לערוץ 10 למרות שלא עמד במחויבויות להן התחייב במכרז, על אף שקיבל הקלות רבות. בדו"ח ועדת תורג'מן לבחינת עמידת ערוץ 10 במחויבויותיו בתום מחצית מתקופת הזיכיון נכתב כי כל הזכיינים יפוצו כלכלית בדמי הזיכיון, בהן טלעד שסיימה את שידוריה בערוץ 2 בשנת 2005.

בסיום מכתבו כתב גאון: "עמדת טלעד הינה, שכל החלטה על דחיית מועד השבת חובות ערוץ 10 צריכה להבחן, לא כל שכן להתקבל, רק לאחר שיתאפשר לטלעד להשמיע את דבריה בעניין באופן מסודר, ובכלל זה בכל הקשור להחזרת הכספים המגיעים לה בהקדם האפשרי. במיוחד כך, בהתחשב במעמדה המיוחד של טלעד כמי שזכותה להחזר דמי זיכיון נוצרה בעת היותה בעלת זיכיון".

מלשכת שר התקשורת נמסר בתגובה למכתב של גאון: "שר התקשורת מגבש ביחד עם משרד האוצר הסדר לגבי דמי הזיכיון, וזהו חלק אחד מפתרון כולל לסוגיית ערוץ 10, שבראשו עומד הסדר מחויבויות וערבויות התוכן של הערוץ". מערוץ 10 סרבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully