וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתמה ויתור

ענת קם

3.2.2009 / 17:30

שלי יחימוביץ' עזבה את אולפן תכנית הבוקר של קשת לאחר שסרבה לחתום על טופס המאשר לזכיינית לשדר את הראיון במדיות שונות

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' סירבה להתראיין לתכנית הבוקר של קשת לאחר שהתבקשה לחתום על מסמך המתיר לקשת להשתמש בראיון במדיות שונות ולמעשה מעגן את הזכויות שלה עליו. מדובר במסמך שקשת מציגה לכל מרואיין אולם חברת הכנסת יחימוביץ' לא הסכימה לחתום עליו ועזבה את האולפן דקות ספורות לפני תחילת השידור.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה סיפרה יחימוביץ': "הם תמיד מנסים להחתים. זה ברור מאליו שהם רשאים להשתמש בחומרים אבל התביעה לחתום על חוזה או היתר היא תביעה מחוצפת, ספק חוקית. הפעם רמת המיקוח הייתה גבוהה מהרגיל ופשוט הלכתי משם. אמרתי מראש שאני מוכנה ללכת. זו חוצפה שלא תיאמן מצד קשת, אחין להם שום זכות להחתים אורחים וזה לאו דווקא בגלל שאני חברת כנסת אבל ברור שכנבחרת ציבור אני לא אחתום על הסכמים עם זכיינים. קשת היא גוף מסחרי שרוצה להרוויח כסף, אני לא חלק מהרווחים שלהם והם לא עושים לי טובה כשהם נותנים לי להתראיין". יחימוביץ' הוסיפה כי "אני הולכת לבדוק את העניין הזה, יש כאן הליך שהוא בלתי תקין לחלוטין".

ממערכת "יום חדש" נמסר בתגובה: "מדובר בטופס סטנדרטי שכל מרואיין שמתארח בתכניות של קשת מתבקש לחתום עליו. מתוך רצון לשמור על איזון הוזמנו לתכנית הבוקר נציגים משלוש המפלגות הגדולות, לפאנל פוליטי. אנחנו מעריכים את חברת הכנסת יחימוביץ', ומשוכנעים שאם היתה משתתפת בדיון, האייטם, המעניין כשלעצמו, היה אפילו עוד יותר מוצלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully