וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסידו, גמרו, פיצו

וואלה! ברנז'ה

4.2.2009 / 16:45

שידור הסופרבול בטוסון אריזונה הופרע בכ-30 שניות במהלכן שודרו תכנים אירוטיים, חברת הכבלים קומקאסט תפצה את הלקוחות

חברת הכבלים האמריקאית קומקאסט תפצה לקוחות באזור העיר טוסון באריזונה שבארצות הברית לאחר ששידור הסופרבול הופרע באמצע ולמשך כחצי דקה שודרו תכנים אירוטיים. קומקאסט, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בפילדלפיה, פרסמה הצהרה קצרה בה נכתב שהחברה הייתה נבוכה ומושפלת מההפרעה.

סגנית נשיא קומקאסט ג'ניפר חורי, אמרה: "החקירה הראשונית שלנו מעלה כי מדובר במעשה חבלה מקומי. אנו נערכים לחקירה יסודית כדי לקבוע כיצד זה קרה". החברה אומרת כי רק לקוחות החברה באזור טוסון, המנויים על שידורים רגילים ולא שידורי HD, נחשפו להפרעה. לקומקאסט יש כ-80 אלף לקוחות באזור אולם החברה סירבה לחשוף כמה מהם מנויים על שידורים רגילים או כמה מתוכם צפו במשחק באותה עת.

חברת KVOA TV, שלוחה של NBC, הודיעה כי היא תומכת במאמציה של קומקאסט לגלות מה קרה. נשיא ומנכ"ל החברה גרי נילסן אמר כי החקירה העלתה שאותו השידור עזבו את מוקד השידור ללא הפרעות או תוכן בלתי הולם. "אנו מבקשים מקומקאסט לספק את כל המסמכים לטובת צופינו שזכאים להסבר", אמר נילסן.

ספקי התקשורת בטוסון דיווחו כי הם קיבלו שיחות מצופים זועמים בנוגע לתכנים האירוטיים, ששודרו מיד לאחר ששחקן קבוצת "אריזונה קרדינלז" לארי פיצג'רלד השיג טאצ'דאון במהלך הדקות האחרונות של המשחק. דובר ועדת התקשורת הפדרלית הממוקמת בוושינגטון, דיוויד פיסק, אמר שהוא לא יודע על תלונות כלשהן שהגיעו לועדה, נכון ליום שני אחר הצהריים.

עוד אמר פיסק: "כרגע פשוט אין לנו שום מידע". במידה שתגענה תלונות לועדה, מפיקים שונים יצפו שוב בשידור. "כל מקרה שקשור בכפייה או תכנים לא הגונים נבדק בקפידה. אנחנו לא יכולים להעלות השערות". חורי הוסיפה כי היה זה מוקדם מדי מכדי לדון במספר סוגיות שנותרו ללא מענה, החל בכיצד ומדוע אירע המקרה, דרך המקור שלו ועד לשאלה כיצד נפרצה מערכת האבטחה של החברה. שאלות נוספות מתייחסות לאפשרות שההפרעה נבעה משידור מוזמן (VOD) כלשהו וכן אם עובדי החברה ייענשו משמעתית. פיסק לא ידע להגיד אם ועדת התקשורת הפדרלית תוכל לקנוס את החברה או לנקוט בצעדים אחרים. "הכל תלוי בעובדות", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully