וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרחים לצה"ל

ענת קם

4.2.2009 / 17:47

יו"ר העבודה אהוד ברק זוכה לסיקור תקשורתי חיובי בשבוע האחרון, בקרב הרשימות לכנסת מובילה הליכוד עם 24 כותרות חיוביות

שר הביטחון ויושב ראש מפלגת העבודה אהוד ברק מוביל בחשיפה התקשורתית החיובית בשבוע האחרון, כך עולה מניתוח תדמית בתקשורת שערכה חברת "יפעת מחקרי מדיה" לשלושת המועמדים המובילים לראשות הממשלה. לברק 52 כותרות וכותרות משנה חיוביות, לעומת 45 לבנימין נתניהו ו-27 לציפי לבני.

על פי נתוני יפעת, תדמית המפלגות שונה מזו של המועמדים העומדים בראשן. הליכוד היא המפלגה המובילה עם 24 כותרות וכותרות משנה חיוביות, העבודה עם 11 ובקדימה התדמית השלילית עולה על החיובית - לקדימה יש 4- כותרות חיוביות.

בדיקת יפעת התייחסה גם לנושאים השונים שבחר כל מועמד להבליט. ברק מוביל עם התבטאויות הקשורות לתחום הביטחון, 27 התבטאויות, אך לאחרונה מתבטא גם בנושאי כלכלה, שמונה פעמים בשבוע האחרון. נתניהו, שר האוצר לשעבר, התבלט בתחום הכלכלה עם 18 התבטאויות ורק חמש הקשורות לביטחון. לבני התייחסה אף היא לנושא הביטחוני עם שבע התבטאויות בנושא אך גם התבטאה שלוש פעמים בנושא תהליך השלום.

נתון נוסף שעולה מהנתונים הוא כי קדימה מובילה בפרסום באינטרנט בשבוע האחרון, עם הוצאה ריאלית של כ-530 אלף שקלים.

נתי יעקובי מנכ"ל ''יפעת מחקרי מדיה'' מסביר: "אין ספק שביומיים האחרונים ישנו שינוי מגמה בתקשורת: נתניהו שהוכתר תקשורתית כראש הממשלה הבא מאבד מעט מזוהרו עקב תוצאות הסקרים האחרונים שמצביעים על ירידה בכוחו של הליכוד, ואילו ברק ששואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית הנוכחית מתחזק. ציפי ליבני משפרת מעט את תדמיתה, אך עדיין משתרכת מאחור, ואין ספק שמבצע עופרת יצוקה לא היטיב עימה תקשורתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully