וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יאפר במאפרה?

ענת קם

5.2.2009 / 15:13

בידיעות אחרונות נערכים ליום שאחרי בוקי נאה. בשלב זה נראה כי ניר גונטז' ימונה לכתב הפלילים של העיתון בתל אביב

שינויים צפויים בדסק הפלילים בידיעות אחרונות. מסתמן כי הכתב ניר גונטז' ימונה לכתב הפלילים בתל אביב במקומו של בוקי נאה ומאיר תורג'מן לכתב המטה הארצי בירושלים. זהר שחר-לוי מועמדת להחליף את תורג'מן ככתבת בשפלה אולם בידיעות בוחנים את מועמדותם של כתבים נוספים. בעיתון הוחלט על השינויים עם סיום עבודתו של נאה, שנמצא כרגע בחופשה עד תום הבירור המשפטי בעניינו. פרקליטיו של נאה, עורכי הדין פיני פישלר ונחמן גולדברג, ממשיכים לקיים דיונים עם הנהלת העיתון כחלק מההתנגדות לפיטוריו של נאה.

ניר גונטז', כתב ידיעות מזה שנה וחצי, הושעה בעבר על ידי עורך העיתון שילה דה בר לאחר שצילם תמונות פוגעניות של אחת המפיקות בעיתון והפיצן הדואר אלקטרוני לעובדי העיתון. עם זאת, בתקופה זו היה חתום גם על כמה הישגים, בהם תחקיר מחדלי אבטחת אישים על ידי השב"כ ומספר ראיונות בלעדיים. מאיר תורג'מן, כתב וותיק בידיעות, מסקר את אזור השפלה למעלה מחמש שנים. זהר שחר-לוי הצטרפה לעיתון ביולי 2007 כעוזרת של בוקי נאה לאחר שנה כתחקירנית בתכנית "עובדה" ושלוש שנים ככתבת פלילים במקומון "זמן תל אביב".

במקביל, פנה עורך דינו של נאה, עורך הדין פיני פישלר, ליועצת המשפטית של ידיעות אחרונות עורכת הדין אורה לוין-סלע, בטענה כי מינוי הכתבים טרם הגעה לסיכום בעניינו של נאה עומדת בניגוד למה שסוכם בישיבה האחרונה בין הצדדים. במכתב נטען, כי "הדברים עומדים בניגוד מוחלט לסיכום בינינו, נעשים מאחורי גבו של מרשנו, הכל תוך ניצול לרעה - מצד מרשתך - את עובדת שהות מרשנו בחופשה. התנהגות זו של מרשתך, פסולה היא ונפסדת, והיא ממחישה ומעצימה עוד ועוד את טענותינו החוזרות ונשנות באשר לחוסר תום ליבה, בכל הקשור להתנהגותה כלפי מרשנו, כחוט השני".

בידיעות הדגישו כי המינויים אינם סופיים ונשקלות גם אפשרויות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully