וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד מיליארד מאתרגים

ענת קם

5.2.2009 / 16:28

ארי שביט בתיק תקשורת: "הגוארדיה הותיקה של התקשורת עשתה רצח אופי שיטתי לנתניהו לאורך השנים. עשו לו סיכול ממוקד"

יח"צ - חד פעמי

האם הציבור מסכים עם ארי שביט? סקר שנערך בקרב 500 אנשים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת במדינת ישראל עבור התכנית "תיק תקשורת" של הטלוויזיה החינוכית עולה, כי 22.4% חושבים שתמיכתה של התקשורת נתונה יותר לציפי לבני, 19.3% מאמינים כי התקשורת מעדיפה את נתניהו ורק 12.9% חושבים שהתקשורת היא סאקרית של אהוד ברק. בדיקת עמדות הצעירים מעלה כי התקשורת תומכת באותה מידה בנתניהו ובברק, 17.5%, אבל בצורה בולטת יותר בלבני, 26.7%. לעומתם, הקהל המבוגר חושב שהתקשורת תומכת בנתניהו ובלבני במידה שווה, 21.3% אבל רק 8% חושבים שהתקשורת תומכת בברק.

ניתוח נוסף מגלה כי בקרב בעלי השכלה והכנסה נמוכים, מסורתיים ותושבי הדרום, כ-25% סבורים שהתמיכה נתונה לנתניהו, ל-26% אין דעה ו-19.4% חושבים שכולם אותו הדבר או אף אחד מהם. את הסקר ערך מכון המחקר PORI והתוצאות המלאות יוצגו בתכנית "תיק תקשורת" שתשודר היום ב-17:30 בערוץ 2. בתכנית יתארחו, בין היתר, כתב עיתון הארץ ארי שביט, מגיש "הכל דיבורים" ירון דקל, הכתבים הפוליטיים איילה חסון ונדב פרי והפרופסור אביעד קליינברג מאוניברסיטת תל אביב.

מנכ"ל מכון PORI איציק רוזנבלום ציין כי השאלה נשאלה רק לגבי שלושת המתמודדים שהצהירו או שנתפסים לאורך זמן כמועמדים לראשות הממשלה, אולם, הוא מוסיף: "כידוע צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים ובימים האחרונים בתדירות הולכת וגדלה מפנה התקשורת את הזרקור לכיוונו של ליברמן, בהתחלה בצחוק אחר כך בהיסוס ובהמשך מכינים את הרקע ל-'אני אמרתי ראשון'. כשכתב ותיק ומוערך אומר, גם אם בליווי חיוך בזוית הפה, שאם זה יימשך ככה הנשיא עוד יטיל עליו להרכיב ממשלה, זה סוג של לגיטימציה שלא יכול היה לחלום עליה בעבר".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully