וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימן (שוב) חתם ערבות

ענת קם

5.2.2009 / 17:36

בעל השליטה בערוץ 10 הודיע הבוקר לרשות השניה ולשר התקשורת כי יערוב אישית לכל התחייבויות הערוץ

בעל השליטה בערוץ 10 יוסי מימן הודיע היום לרשות השנייה כי יערוב אישית לכל התחייבויות הערוץ. במכתב שנשלח הבוקר לרשות ושהועבר לאחר מכן לשר התקשורת אריאל אטיאס, הודיעו מימן והמנכ"ל יוסי ורשבסקי כי במידה שפניותיהם לקבלת ערבויות בנקאיות לא תיענינה בחיוב, יערוב מימן יחד אם שאר בעלי המניות והם ישלמו מכיסם אם יידרש את התחייבויות הערוץ. המכתב נשלח הבוקר לרשות השנייה לאחר שהמסמך שהעביר הערוץ ביום שני האחרון לא עמד בדרישות הערבות שהעמיד משרד התקשורת לערוץ, על פי חוות דעתה של היועצת המשפטית עורכת הדין נגה רובינשטיין.

עתה, עם העברת ההתחייבות החדשה, אין מניעה כי שר התקשורת יחתום על תקנות חדשות להארכת פרק הזמן שיינתן לרשות השנייה ולערוץ להגיע למתווה תשלום חובות הערוץ ואולי אף להארכת זיכיונו. מרגע שיחתום השר על התקנות הן תעבורנה לועדת הכלכלה של הכנסת שתצטרך לאשרן. במידה שזה יקרה, יוארך פרק הזמן שיינתן לצדדים עד ה-15 במרץ לכל המאוחר. אם לא יושג הסכם עד אז, יתפרסם מכרז חדש להפעלת הערוץ.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "בדיון שהתקיים ביום ראשון בלשכת שר התקשורת אריאל אטיאס, בהשתתפות ראשי ערוץ 10 ובעלי המניות, הנהלת הרשות השנייה והעומדים בראשה, מנכ"ל משרד התקשורת והיועצת המשפטית של המשרד, נקבעו דרכי הפעולה ולוחות הזמנים, באופן שהרשות השנייה מנהלת את הדיאלוג מול ערוץ 10 על פי מתווה השר, ואת המתווה הכולל והמאושר, הרשות אמורה להעביר לשר התקשורת, כדי שיגיש את התקנות לועדת הכלכלה של הכנסת. מעורבות של מר יוסי מימן, החל מאתמול, במסמכים המחייבים, נועדה להגדיל את היכולת של ערוץ 10 להעמיד ערבויות בנקאיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully