וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים החמיצו שער, הרשת התנצלה

וואלה! ברנז'ה

8.2.2009 / 12:32

צופי הכדורגל באנגליה החמיצו גול מכריע במשחק מול ליברפול בשבוע שעבר בגלל יציאה מפתיעה לפרסומות. רשת ITV התנצלה

רשת ITV הבריטית התנצלה בפני צופיה על ששידרה פרסומות בדיוק בזמן שהובקע השער במשחק הכדורגל בין ליברפול ואברטון, במסגרת טורניר גביע ההתאחדות האנגלית. ITV עברו לשדר ברייק פרסומות שתוכנן מראש ו-"נפל" על הדקות האחרונות של ההארכה במשחק. בדקות אלה הבקיע שחקן אברטון בן ה-19 דן גוסלינג את שער הניצחון הדרמטי במשחק ששודר ביום רביעי.

חלק מהצופים הספיקו לראות את השער לאחר שבחלק מאזורי השידור הפרסומות הסתיימו שניות לפני השער, אולם חלק מהצופים למדו על השער רק מחגיגות הניצחון של אברטון. בדיווח באתר הגארדיאן נכתב כי ברור היה שהמערכת האוטומטית לשידור מקבצי פרסומות, שאמורה לפעול רק בערבי שידור רגילים, היא זו שהפעילה את השידור. המערכת לא מתוכנתת לשידורים חיים דוגמת משחקי כדורגל שעשויים להתארך ולשנות את לוח השידורים.

ITV הודיעה כי התקלה חלה במרכז השידורים ולא הייתה באחריות צוות ההפקה. יושב ראש הזכיינית בפועל, מייקל גרייד, אמר ביום חמישי: “בראש ובראשונה הייתי רוצה להתנצל בפני כל צופינו שנפגעו מהתקלה הטכנית הלא צפויה אמש. כאוהד כדורגל בעצמי הייתי מרותק לשידור ומאוכזב כמו כל אחד אחר להחמיץ את השער. יש לנו ניסיון של שנים בהתמודדות עם שינויים בשידורי הפרסומות כשהמשחק נכנס להארכה ולעתים מגיע לבעיטות עונשין ועשינו זאת ללא תקלות בשידורי ליגת האלופות, גביע העולם ואליפות אירופה. התקלה אמש לא ניתנת לתירוץ ואנו ממתינים לתוצאות הבדיקה הטכנית שאנו עורכים כדי למקד את הטיפול בה". עוד נכתב באתר הגארדיאן כי ITV נחושה להסיר את האשמה מצוות ההפקה של המשדר.

  • עוד באותו נושא:
  • itv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully