וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך סופשבוע שחר אלתרמן יוצא לחופשה ארוכה

ענת קם

9.2.2009 / 11:43

אלתרמן יעסוק בחודשים הקרובים בתיעוד אזורים שונים בדרום הארץ. העורכת הראשית של מעריב רותי יובל תתגבר את המערכת, בעתיד תיבחן אפשרות למינוי ממלא מקום קבוע

רותי יובל, העורכת הראשית של מעריב, תהפוך בתקופה הקרובה למעורבת יותר בעריכת מוסף "סופשבוע" של העיתון. עורך המוסף, שחר אלתרמן, יוצא לחופשה ללא תשלום למשך כארבעה חודשים, במהלכם יעסוק בתחביבו הוותיק, צילום, באזורים שונים בדרום הארץ. בתקופה הקרובה יבחנו במעריב אפשרות למינוי ממלא מקום קבוע לתפקיד עורך המוסף.

אלתרמן מונה לתפקידו באוקטובר 2007, מיד עם כניסת רותי יובל ודורון גלעזר לתפקיד העורכים הראשיים של מעריב. לפני כן עמד בראש דסק התחקירים של חדשות 10 למשך תקופה קצרה וכן היה סגן עורך מוסף הארץ. אלתרמן היה סגנה של יובל במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות ושמו עלה כמועמד לעריכת "סופשבוע" עוד לפני שיובל וגלעזר נכנסו לתפקידם. הוא החליף את אמיר זיו שעזב את מעריב לטובת כלכליסט.

שחר אלתרמן סירב להתייחס לידיעה. ממעריב נמסר: "שחר אלתרמן, עורך מוסף סופשבוע יצא בקרוב לחופשה בת 3 חודשים. בהיעדרו תיערך מערכת 'סופשבוע' בהתאם ורותי יובל, עורכת העיתון, תגביר את מעורבותה בעריכת המוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully