וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורטהיים ורוזן: "אנו עלולים להגיע להחשכת המסך"

ענת קם

9.2.2009 / 19:20

יושבי הראש של קשת ורשת קוראים היום במכתב לשר התקשורת להכריז על 2009 כשנת משבר בשוק הטלוויזיה המסחרית

זכייניות ערוץ 2 קוראות לשר התקשורת אריאל אטיאס לדון בדחיפות במשבר הכלכלי החריף והשלכותיו על הטלוויזיה בישראל. במכתב שנשלח היום לשר אטיאס, קוראים יושב ראש קשת מוזי ורטהיים ויושב ראש רשת יוסי רוזן להכריז על 2009 כשנת משבר בשוק הטלוויזיה המסחרית ולהוביל תקנות חדשות שיתאימו למצב זה. ורטהיים ורוזן כותבים: "אם לא תתקבלנה החלטות מהירות, תגיע הטלוויזיה המסחרית בישראל בתוך שבועות בודדים למצב של הקפאה כוללת בהפקות, בתשלומים לספקים וחלילה להחשכת מסך".

ורטהיים ורוזן כותבים כי רשת וקשת צפויות להפסיד במהלך 2009 עשרות מיליוני שקלים וכן ציינו את היערכותם למשבר כללה קיצוצים של כ-30 אחוזים בהוצאות, פיטורים, קיצוץ משכורות ועוד. השניים טוענים כי היערכות החברות אינה מספיקה וכי על משרד התקשורת להיערך גם הוא.

בפנייתם של ורטהיים ורוזן נכתב: "אנו מכירים בנסיבות ובעובדה שהתקופה כעת היא תקופת בחירות, אך האינטרס הציבורי והצורך להימנע ממצב משברי גורף תוך המתנה לממשלה חדשה, מחייב כינוס פגישה בנושא. לא מדובר בדיון מינורי על הקלות, אלא בהוראת שעה שנועדה להציל את הטלוויזיה המסחרית בישראל. אנו מבקשים להזמיננו לפגישה דחופה להצגת המצב ולקבלת החלטות על ידי הממשלה בטרם יהיה מאוחר מדי".

מלשכת שר התקשורת נמסר: "המכתב התקבל ולאחר שייבחן נתייחס אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully