וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב רכש המדיה באינטרנט של פרטנר עובר לאידיאולוג'יק

איילה צורף

10.2.2009 / 23:41

אידיאולוג'יק כבר החלה לרכוש שטחי פרסום לקמפיינים של החברה, ובעתיד היא צפויה לקבל את מרבית התקציב

לאחר שנים ארוכות שבהן רכש המדיה של אורנג' היה נחלתם הבלעדית של אנשי יונייטד (שפורקה ונהפכה ליוניון של אורן יוניוב), רוב תקציב המדיה באינטרנט של פרטנר צפוי לעבור לידי אידיאלוג'יק.

ל-TheMarker נודע כי אידיאולוג'יק כבר החלה לרכוש שטחי פרסום באינטרנט לקמפיינים של פרטנר, וכי בעתיד היא צפויה לקבל את מרבית התקציב, שההיקף השנתי שלו הוא כ-12 מיליון שקל בשנה. בפרטנר אישרו כי מרבית תקציב רכש המדיה באינטרנט צפוי לעבור מיוניון לאידיאולוג'יק, אך סירבו להתייחס להיקף השנתי של התקציב.

עד סוף 2008 רכשה יונייטד את כל שטחי הפרסום של פרטנר באינטרנט, והוא היה אחד התקציבים הגדולים שלה. בתחילת השנה, במקביל לפירוקה של חברת רכש המדיה יונייטד, שהיתה משותפת לשלמור-אבנון-עמיחי ולראובני-פרידן, והקמתה של יוניון, הוחלט להעביר חלק מתקציב רכש המדיה לינון לנדנברג, בעליו של אידיאלוג'יק. בשבועיים האחרונים התקבלה בפרטנר ההחלטה לרכז את רובו של התקציב בידי לנדנברג, ולהותיר חלק קטן ממנו בידי יוניון.

יוניוב ימשיך לנהל את רכש המדיה של פרטנר ביתר המדיות, בראשן קניית זמן פרסום בטלוויזיה. על תקציב הקריאייטיב של פרטנר באינטרנט מופקדים שני משרדי פרסום: Y&R אינטראקטיב (של שלמור-אבנון-עמיחי) ואידיאלוג'יק. בעבר טיפל גם נקסט אין בחלק מהתקציב, אך בפרטנר הוחלט לרכז את כל פעילות הקריאייטיב בידי שני משרדי פרסום בלבד. חלוקה זו תישאר בעינה, על-אף השינוי במבנה רכש המדיה של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully