וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר מסך בתשלום

ענת קם

12.2.2009 / 10:30

מי שירצה לראות את הסלבס בבית האח הגדול במשך 24 שעות ביממה יצטרך לשלם. HOT תגבה תשלום נוסף עבור ערוץ 20 בעונה השניה של הריאליטי

ערוץ 20 של HOT ישודר בעונת הסלבס של "האח הגדול" בתשלום. בימים האחרונים נחתם ההסכם בין קשת ו-HOT על הפעלת הערוץ גם בעונה השנייה של הריאליטי שתעלה ב-1 במרץ. בעונה הראשונה של התכנית זכה הערוץ זלהצלחה רבה ועל פי סקר שערכה HOT בחודש ספטמבר היה הערוץ הנצפה ביותר אחרי ערוצים 2 ו-10. הערוץ שידר את המתרחש בבית "האח הגדול" בנוה אילן 24 שעות ביממה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מבדיקה שערכה HOT עלה כי הכנסות החברה משירותי ה-VOD ירדו בצורה ניכרת במהלך העונה הראשונה של "האח הגדול", אז עלה לראשונה ערוץ 20 לאוויר. גם נתוני הצפייה בערוצים שאינם בתשלום היו נמוכים יותר ביחס לתקופות מקבילות בשנים קודמות. לפני כחודשיים פורסם כי הצעת המחיר שהגישה קשת ל-HOT ו-yes עבור שידור ערוץ 20 עומדת על שני מיליון דולרים, סכום גבוה משמעותית מעלויות העונה הראשונה.

ההשקעה הכספית של קשת בעונה הראשונה עמדה על כששה מיליון דולר שהופנו בעיקר להיערכות הטכנית של התקנת עשרות מצלמות בבית והפעלת חדר שליטה על השידורים מסביב לשעון. עם זאת, הכנסות קשת מעונה זו מפרסומות וחסויות נאמדות ב-76 מיליון שקלים ונחשבות לבין הגבוהות ביותר בעידן הטלוויזיה המסחרית.

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully