וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל חניה

הילה רז

15.2.2009 / 11:31

מעריב יפרסם הסדר פשרה בנוגע לכתבה שפירסם על שרה נתניהו. עוד יפרסם העיתון הסדר פשרה על עוגמת הנפש שגרם לבנימין נתניהו

מעריב" יפרסם בעמודי החדשות שלו הודעה בדבר הסכם פשרה שהושג עם שרה נתניהו, אשתו של בנימין נתניהו, לאחר שבעיתון פורסמה כתבה בה התקבל הרושם כי נתניהו ביקשה לעצמה מקום חנייה על חשבון החניות העומדות לרשות הציבור. בפועל, היא משתמשת בחניה החיצונית משיקולי אבטחה, לפי דרישת השב"כ.

לפני כשנה הגישה נתניהו, המיוצגת על ידי עו"ד עודד גזית וד"ר יעקב וינרוט, תביעה בסך מיליון שקל נגד מעריב בגין פרסום הכתבה, ובגין פרסום כתבה נוספת שכותרתה "הזיכרון הקצר של נתניהו מכה שנית". בכתבה זו צוטט בנימין נתניהו כמי שאומר כי בזמן כהונתו כראש ממשלה הסתיימה שביתת הסטודנטים בתוך כמה ימים, בעוד שלטענת שרה נתניהו, בעלה לא אמר את הדברים.

לפי הסדר הפשרה שהוגש היום לבית המשפט השלום בתל אביב וקיבל תוקף של פסק דין, "מעריב" יכתוב בהודעתו כי "לאחר הפרסום, ולאחר בדיקות שערכנו, הובהר לנו כי השב"כ תפס משיקולים ביטחוניים את החניה השמורה והמקורה בבית משפחת נתניהו. כתוצאה מכך, ביוזמת מנכ"ל הכנסת, שירות הביטחון הכללי ועיריית ירושלים, סומנה חניה אחרת ברחוב, וזאת מבלי מעורבות כלשהי של הגב' נתניהו בעניין". בנוסף, מתנצל "מעריב" על עוגמת הנפש שגרם לנתניהו, ותוחזר לה אגרת בית משפט ששילמה, בסך 12,500 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully