וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכני רשת ישולבו ב-ynet

ענת קם

16.2.2009 / 16:14

הזכיינית תשיק בחודש הקרוב את האתר החדש. ynet ימשיך במקביל בשיתוף הפעולה עם HOT

רשת ו-ynet חתמו על שיתוף פעולה תכני באינטרנט במסגרתו ישולבו תכני זכיינית ערוץ 2 באתר תחת הכתובת reshet.ynet.co.il. האתר החדש יושק ככל הנראה במהלך החודש הקרוב. באתר המשותף יופיעו כל סדרות רשת, בהן "המרוץ למיליון", "כלבוטק", "שבוע סוף", "צחוק מהעבודה", "החיים זה לא הכל" ו-"משפחה חורגת". כמו כן ישולבו באתר תכני האינטראקטיב הקיימים כיום באתר רשת. בכיר ברשת אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי לא צפוי שינוי במצבת כוח האדם של העובדים באתר רשת.

במקביל, ממשיך ynet את שיתוף הפעולה עם חברת הכבלים HOT במסגרתו מועלים קטעים מסדרות HOT לאתר. בכירים בתקשורת הגדירו את המהלך משתלם עבור שני הצדדים - רשת תגדיל משמעותית את נתוני הצפייה בתכניה באינטרנט ו-ynet יגדיל את המענה שהוא נותן לגולשיו בתחום תכני הוידיאו. תכני חברת החדשות של ערוץ 2 המהווים כיום חלק אינטגראלי מאתר רשת ימשיכו להופיע באתר המשותף אך ככל הנראה לא יקודמו בעמוד הבית של ynet.

המגמה של שילוב תכני וידאו של ערוצי הטלוויזיה השונים באתרי האינטרנט החלה לתפוס תאוצה בשנתיים האחרונות. באוגוסט 2007 עלה לאוויר אתר וואלה!yes, אליו הועלו תכנים רבים מסדרות המקור והרכש של yes. האתר זוכה לנתוני חשיפה מרשימים ושינה משמעותית את תפיסת הצפייה באינטרנט. לאחרונה הושק גם פורטל הוידיאו של פרטנר, OrangTime ושיתוף הפעולה בין רשת ו-ynet מהווה חלק מהיערכות שני גופי התוכן הגדולים לעידן המסכים המשולבים.

מרשת ו-ynet לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • רשת
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully