וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואגת לכלכלת הבית

ענת קם

16.2.2009 / 16:51

המאיירת דניאלה לונדון דקל עוזבת את עיתון הארץ אחרי שמונה שנים ועוברת לידיעות אחרונות

המאיירת דניאלה לונדון-דקל עוזבת את עיתון הארץ ועוברת לידיעות אחרונות. לונדון-דקל, מפרסמת מספר פעמים בשבוע קריקטורות בעמוד האדיטוריאלי של הארץ ובעמודי החדשות לצד ערן וולקובסקי ועמוס בידרמן. כמו כן היא בעלת המדור הקבוע "כלכלת בית" במוסף הארץ, עבדה בעיתון בשמונה השנים האחרונות וקודם לכן כשנתיים במקומון "העיר" של רשת שוקן. לונדון-דקל מצטרפת לאורנה אושרי, המעצבת הראשית של ידיעות אחרונות, אשר עזבה את מוסף הארץ לטובת ידיעות בחודש יוני האחרון.

דניאלה לונדון דקל אישרה את הפרטים והוסיפה: "אני עצובה לעזוב ושמחה לעבור – משהו כזה. אני מודה לכל העורכים הנפלאים שהיו לי ובעיקר לערן וולקובסקי, אבי הרוחני, שכל מה שאני יודעת היום על הקשר שבין אינטליגנציה לעיצוב בא ממנו. השנים שעמדתי מאחורי הגב שלו וראיתי אותו בפעולה – וזה לא משנה מה הוא עשה: אייר, צייר, עיצב, שרטט, או שפך את חמתו על טקסט לא ראוי - לא ישתוו לכל שנות לימודיי בבצלאל. לצערי, נדמה לי שהולכות ונעצמות העיניים שיודעות לקרוא את שפת 'התקשורת החזותית' שהוא מייצג. זה תהליך כואב ולא מספיק מדובר, כי העורכים לא מבינים מה הם מאבדים. וגם הקוראים לא. בהזדמנות זו אני גם אודה לעמוס בידרמן, עוד גאון מעצבן. אני חושבת שהקריקטורות שלו ניצבות בפסגת הקריקטורות העולמיות ואני לא מגזימה. זכות גדולה הייתה לי להצטופף בצילה של המשבצת שמילאו שניהם. אני אסירת תודה להם".

לפני כשנה איבד מוסף הארץ נכס נוסף לטובת ידיעות אחרונות, מדור הסאטירה "אפעס" שכותב ידידיה מאיר ושמתפרסם מאז פברואר 2008 במוסף השבת של ידיעות.

מהארץ לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully