וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד להיט

ענת קם

17.2.2009 / 0:46

רשות השידור וכוכב נולד כבר שיתפו פעולה באירוויזיון, ועכשיו יגיש המנהל המוזיקלי של "כוכב" תכנית מוזיקה שבועית בערוץ 1

ערוץ 1 יעלה בשבוע הבא תכנית מוזיקה ישראלית חדשה בשם "רעש מקומי". התכנית תשודר מדי יום שני בשעה 20:30 ותסקר את הנעשה במוזיקה הישראלית. בכל תכנית יתארחו כוכבים ותיקים ואמנים צעירים, שלא באים לידי ביטוי בתכניות אחרות. את התכנית ינחו המנהל המוזיקלי של "כוכב נולד" עמוס בן דוד והשחקנית איילת רובינסון ויערכו טלי כץ וטל מגדל-קליין.

בכל תכנית ישודרו פינות קבועות, בהן "אינטרו" שתוקדש לזמרים והרכבים בשלבי פריצה ו-"רוקוסלב" שהיא פינה פארודית בה ייחשפו סודות אפלים ומפתיעים מעברם של כוכבי המוסיקה הישראלית בשילוב קטעי ארכיון של ערוץ 1, דמויות הזויות משולי תעשיית המוסיקה בגילומה של רובינסון. כמו כן ישודרו כתבות על תופעות מוזיקליות מעניינות שיגיש שגיא בן נון שכתב בהארץ ובידיעות אחרונות. שדרן הרדיו עופר נחשון יציג בתכנית את עשרת השירים המובילים במצעד השבועי של רשת ג'.

עמוס בן דוד הוציא לפני מספר חודשים אלבום בכורה. הוא הפיק ועיבד להיטי רדיו שונים, ביניהם "אם יש גן עדן" של אייל גולן. בנוסף, הפיק בן דוד ועיבד את אלבומיהם של קובי אפללו וגלי עטרי וניהל מוסיקלית מופעים רבים. איילת רובינסון הופיעה בין היתר בסדרות "עד החתונה" של רשת ו-"רביעיית רן" של yes וכן הופיעה בסרט "עץ הלימון" של ערן ריקליס ובהפקות תיאטרון שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully