וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ONE במים

ענת קם

17.2.2009 / 17:18

אתר הספורט נחלץ לעזרתם של חובבי השחיה, יעביר בשידור חי את התחרויות באליפות ישראל שיתקיימו בסוף השבוע

ONE יעביר בשידור חי את אליפות ישראל בשחיה. האתר ישדר את משחי הבוקר והערב של האליפות, שתתקיים ממחר (רביעי) ועד יום שבת, בחינם לכל הגולשים. שידור אליפות ישראל בשחיה, הינה אירוע הספורט השני המועבר בשידור ישיר ב-ONE תוך שבוע בלבד, לאחר שבשבוע שעבר שודרו משחקי חצי גמר הגביע בכדורעף.

ביום חמישי האחרון פרסם איגוד השחייה הודעה חריפה בעקבות החלטת ערוץ הספורט לא לשדר את האליפות, לאחר עשר שנים רצופות בהן שודרה. באיגוד האשימו את המועצה לשידורי כבלים ולווין על שלא חייבה את הערוץ לשדר את האליפות. ניצן חן, יושב ראש המועצה, אמר בתגובה כי ענף השחייה לא נמצא בין הענפים שהוחלט לרכז את שידוריהם בהחלטה על מיקוד שידורי הספורט בארבעה ערוצים במקום בששה ועל כן אין מניעה לשדרם בערוצים אחרים. ערוץ הספורט טען, כי אינו מחויב בשידור האליפות והאשים את המועצה כי בעקבות החלטותיה נפגעה יכולתו להעביר שידורים בהיקף רחב.

אודי מילנר, מנכל אתר הספורט ONE: "כאתר הספורט המוביל בישראל וכמי שטובת הספורט עומדת לנגד עיניו, החלטנו להרים את הכפפה, לרתום את המערך הטכנולוגי המתקדם של האתר ולהביא בשידור חי וללא תשלום, את בשורת האליפות לכל בית בישראל. אנו מאמינים כי בעולם הספורט האינטרנטי והטלוויזיוני יש מקום למגוון רחב של ענפי ספורט, אשר צריכים להיות מועברים בצורה פתוחה לטובת כלל הציבור ואני מבטיח כי אתר הספורט ONE ימשיך במאמציו להעניק לחובבי הספורט, חוויה מקיפה, כוללת, מגוונת ובחינם".

יושב ראש איגוד השחיה, אהרון איסרס, אמר בתגובה: "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה החדש. זוהי פריצת דרך שבה חובבי השחייה יוכלו לראות את כל המשחים בזמן אמת בשידור חי. אנחנו מקווים שזו רק סנונית ראשונה שמבשרת את שיתוף הפעולה בין אתר ONE לאיגוד השחיה בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully