וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחש נחש נחשונים

ענת קם

19.2.2009 / 15:53

עופר נחשון ננזף על ידי הנהלת קול ישראל לאחר שהקדיש לפוליטיקאים את השיר "זובי זובי זו" ביום שאחרי הבחירות. האזינו

ShutterStock

שדרן קול ישראל עופר נחשון ננזף לאחר שארגון מאזיני fm88 פנה לנציב תלונות הציבור ברשות השידור אלישע שפיגלמן בתלונה נגד התבטאותו בתכניתו "קופסת הלהיטים". הילה שגן וירון גולדשטיין מארגון "משמר 88" החתומים על המכתב טוענים כי הקדשת השיר "Zubi Zubi Zu" של סופיה לורן למערכת הבחירות בישראל אינה הולמת שדרן ברדיו ציבורי. המכתב התייחס באופן כללי לירידה ברמת התכנים בתחנה והתבטאותו של נחשון הובאה כדוגמה להחמרה נוספת במצב התחנה.

במכתב שנשלח לשפיגלמן נכתב: "יש לזכור כי תכניתו של נחשון משודרת בשעת צהרים וחשופים אליה גם ילדים. דבריו של נחשון מביישים את עצמו, את התחנה בה הוא משדר, אשר תמיד העמידה את האיכות נגד עיניה, וכן את הרדיו הציבורי, אשר מעצם היותו ממלכתי, חייב לשמור על לשון נקייה ומכובדת".

עופר נחשון אמר בתגובה למכתב: "אלה טענות קטנוניות של אנשים שמבקשים את נפשי מהיום שהצטרפתי ל-fm88, יש להם בעיה קשה לעכל אותי ואת נוכחותי ה-fm88 בפרט כשאני נמצא שם בשעות הפריים טיים במקום גל אפלרויט או יואב יפת, שאני מעריך מאוד את שניהם והם אנשי מוזיקה פר אקסלנס. אבל התחנה החליטה לעשות שינויים ויש אנשים רבים בחוץ שרוצים להתנגח בי בכל מחיר. אני הקדשתי את השיר למערכת הבחירות. אם יש להם בעיה עם השיר של סופיה לורן, שיפנו לסופיה לורן. מקומי שם ולא הילה ולא אף אחד אחר ייקח את המקום שלי. היא יכולה להגיש תלונות עד מחר. דינה כדין רוצח אבל את דמי היא לא תקיז. אני שם ואני חלק מהשינוי הקטנטן שעשו ב-fm88 על אפה ועל חמתה".

הילה שגן הוסיפה: " המחאה היא על השינויים בתחנה. אותי מעניין בסופו של דבר שכשאני מדליקה את הרדיו אני ארגיש שיש לי מפלט. אין לי שום דבר נגד עופר נחשון, בטח לא באופן אישי, הוא שדרן נהדר. יש לי בעיה עם המוזיקה ויש לי בעיה עם הקו שהתחנה תפסה. אם עופר היה משדר מוזיקה אחרת לא היינו מצייצים אבל ההתבטאות שלו בעיניי היא עוד סימן לירידה ברמה, לי מאוד צרם לשמוע את זה".

נציב תלונות הציבור ברשות השידור אלישע שפיגלמן אמר לוואלה! ברנז'ה: "התלונה התקבלה, עופר נחשון זומן לבירור אצל מנהל הרשת. מאחר שהוא בסך הכל אמר את שם השיר ממנהל הרשת הסתפק בנזיפה וזה מקובל עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully