וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות הקטנה של רשת

ענת קם

19.2.2009 / 17:58

שיתוף הפעולה בין ערוץ הבידור לרשת מתהדק: הערוץ ישדר בימי ראשון שידורים חוזרים של מפרץ האהבה ותכנית משלימה למירוץ למיליון

ערוץ HOT בידור ישראלי משנה את לוח השידורים בימי ראשון לרגל עליית "חדר הלבשה - המרוץ למיליון" עם אילנית לוי ומושיק גלאמין. החל מיום ראשון הקרוב תשודר מדי שבוע התכנית המלווה את "המירוץ למיליון", עליה נכתב לראשונה בוואלה! ברנז'ה, שתשודר במתכונת דומה לתכניות חדר הלבשה של "האלופה" ו-"בובות" של HOT.

התוכנית בהנחיית מנחת "מפרץ האהבה" אילנית לוי והסטייליסט מושיק גלאמין תשודר בכל יום ראשון בשעה 21:00 בהשתתפות השחקנים שרי אלפי ועמית בחובר הערות ותובנות. התכנית תארח לראשונה את מודחי "המירוץ למיליון". לפני "חדר הלבשה" תשודר בכל שבוע תכנית של "מפרץ האהבה" בשידור חוזר ומאוחר יותר שידור חוזר של "שבוע סוף".

רינת קליין, מנכ"ל ערוץ הבידור, מסבירה: "במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת החלטנו להקדיש ערב אחד של שידורים של התכניות המצליחות שלה ובחרנו שתי תכניות שמתאימות לערוץ הבידור ולקהל שלו. במקביל יש גם תכנית של ערוץ הבידור ברשת, כמו 'יום בחיי' וספיישלים של 'שיחת נפש'.כל אחד מהמותגים מחזק את השני וחושף אותו. אנחנו מאוד מאמינים ב 'חדר הלבשה - המירוץ למיליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully