וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם דנון מונה לעורך "פירמה"

ענת קם

22.2.2009 / 12:54

נמשכות העזיבות בקרב הנהלת נענע 10: דנון, העורך הראשי וסמנכ"ל התוכן, ימונה לעורך מגזין התקשורת והפרסום של גלובס

נמשכות הטלטלות בקרב ההנהלה הבכירה של אתר נענע 10, לאחר עזיבתם של המנכ"ל זאב חספר וסמנכ"לית התוכן רותי רודנר לפני מספר חודשים עוזב את האתר גם העורך הראשי ומי שהחליף את רודנר בתפקיד סמנכ"ל התוכן, רותם דנון.

דנון, שימונה לתפקיד עורך המגזין פירמה של גלובס, הצטרף לנענע 10 באוגוסט 2007 ונמנה על צוות ההקמה של האתר החדש. לפני כן הוא שימש המשנה לעורך הראשי של אתר וואלה! ועורך וואלה! חדשות וכן הקים את האתרים וואלה! סלבס ווואלה! ברנז'ה.

דנון יעבוד תחת לילך סיגן, עורכת מגזין "גלובס הערב", שקיבלה לאחרונה את מגזין פירמה תחת תחום אחריותה. סיגן אמרה היום: "אני בטוחה שתחת עריכתו של רותם, המצוי היטב בכל רחשי הברנז'ה, המגזין ימשיך לשעוט קדימה במתכונת רעננה ומפתיעה".

רותם דנון מסר: "פירמה הוא חלום נושן שלי, ואני מאושר על המינוי. אני מודה לנענע 10 על תקופה מרתקת ומלאת אתגרים, שבמהלכה עברו האתר והחברה שינויים מקצה אל קצה, ובזמנים מרובי קשיים הצליח למצב את עצמו מחדש וכן לזנק בעשרות אחוזים ברייטינג. אני מודה לפיני אסקל וחברי המערכת הנפלאים על עבודה קשה המהולה בהמון חברות ואהבה. תודה גדולה נתונה גם לזאב חספר שאיתו התחלתי את המסע האינטרנטי המיוחד הזה ולגיא אליאב, שהפיח רוח מסעירה ומרתקת באתר בזמן קצר".

מנענע10 נמסר בתגובה: " במשך שנה וחצי הצעיד רותם דנון את נענע10 דרך מספר מהלכים מרכזיים ותרם רבות לקפיצה המשמעותית לה זוכה הפורטל בחודש האחרון. אנו מודים לרותם דנון מקרב לב על הכישרון, המסירות והעבודה הקשה, ומאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully