וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדה אתר מונתה למשנה ליו"ר טלעד

ענת קם

22.2.2009 / 12:06

אתר ששימשה בעשר השנים האחרונות מנכ"לית טלעד ערוצי שידור תרכז את הקשר עם השותפים והגורמים העובדים מול החברה

חברת טלעד הודיעה היום כי במסגרת תוכנית העבודה של החברה לשנת 2009 הוחלט כי מנכ"ל החברה רונדה אתר מונתה למשנה ליושב ראש החברה משה גאון. במסגרת תפקידה החדש, תרכז רונדה את הקשר עם השותפים והגורמים הבינלאומיים העובדים מול החברה וכן תלווה באופן אישי את פיתוח ערוץ SHE החדש. כמו כן, תרכז אתר את איתור המנכ"ל החדש ואת השתלבותו בתפקיד.

אתר מילאה תפקידים שונים בטלעד ב-25 השנים האחרונות. בעשור האחרון כיהנה אתר כמנכ"לית טלעד ערוצי שידור, שהפכה לליבת הפעילות של החברה לאחר שהפסיקה לשדר כזכיינית בערוץ 2 ב-2005. אתר הובילה את הרחבת תחומי הפעילות של החברה וכניסתה לתחום השידור הרב-ערוצי בכבלים ובלוויין. כיום מפיקה החברה את שלושת ערוצי MGM הבין-לאומיים, המופצים ליותר ממאה מדינות וכן ששה ערוצים מקומיים, בהם ערוץ ביוגרפיה, ערוץHD MGM, ערוץ SHE החדש, ערוץ ההיסטוריה, ערוץ הבידור E! וערוץ MGM. מספר המנויים על ערוצים אלו בכבלים ובלווין מסתכם בלמעלה ממיליון בתי אב.

טלעד נוסדה בשנת 1973 על ידי עוזי פלד וחברת דיסקונט השקעות ופעלה כחברת הפקות במשך 20 שנה. ביולי 1993 קיבלה טלעד זיכיון להפעלת ערוץ מסחרי ראשון בישראל, ערוץ 2. במשך 12 שנות פעילותה כזכיינית בערוץ 2 הפיקה טלעד תכניות בעלות רייטינג גבוה, חלקן משדרות עד היום אצל הזכיינים האחרים.

משה גאון, יושב ראש טלעד: "אני שמח שרונדה תמשיך ללוות את טלעד גם בעתיד ולתרום מניסיונה הרב לחברה גם במסגרת תפקידה החדש. רונדה עשתה רבות למען הצלחת טלעד ואין לי ספק שכך יהיה גם בעתיד. אני מאחל לה ולנו הצלחה עם כניסתה לתפקיד המשנה ליו"ר. המינוי החדש יאפשר לטלעד להמשיך ולפעול בתקופה הקרובה בשני אפיקים מרכזיים- פיתוח פעילות החברה בארץ ובחו"ל, לצד המשך ביסוס מעמדה כספק תוכן מוביל ואיכותי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully