וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: חיים יסדר

הדס ריבק

22.2.2009 / 15:19

ערוץ 10 מגיש: שלוש תכניות בעשיריה הראשונה של הטבלה השבועית. "אולפן שישי" עולה ולמרות זאת ערב שישי חלש ברשת

מהדורת השבת של חדשות 2 מובילה את טבלת הצפיה של ערב שבת עם 21%, מהדורת השבת של אושרת קוטלר בערוץ 10 מסתפקת במקום הרביעי, אולם שוברת שיא מאז עלייתה לאוויר וזוכה ל-15%. מהדורת "רואים עולם" ששודרה בערוץ 1 ב-21:00 זוכה ל-7.9%.

"הישרדות" מובילה ברצועת הפריים טיים עם 21%, אולם מרשת נמסר כי כל עוד שודרה התכנית מול "צחוק מעבודה" של שלום אסייג, היא זכתה לנתוני צפייה נמוכים מ-18.9% להם זכתה התכנית. בהמשך הערב ברשת "אדרנלין" של ענת גורן עם 12%, ובערוץ 10 שליין סוגר עונה של "עד הבחירות זה יעבור" עם 11.3%.

בזמן שישנתם צהרים: "פגוש את העיתונות" זכתה ל-8%, "מועצת החכמים" עם כ-3%.

שישי - ישנן בנות

הכוח הנשי של עליזה אולמרט ועופרה חזה לוקח את "אולפן שישי" לראש טבלת הצפיה של יום ו' עם 18% לדרוקר ושלח אין מה להתלונן עם 9.1% ואפילו "יומן" של ערוץ 1 מגיעה ל-6%. בהמשך הערב: "תשיר את זה" של אסי עזר צונחת ל-13.9% ולוקחת איתה את "אינסטינקט בסיסי" של אביעד קיסוס שנאלצת להסתפק ב-11%. הנתונים החלשים של רשת בערב שישי מאפשרים לסרט "טרויה" ששודר בערוץ 10 להשיג 8%.

טבלה 10

קשת ממשיכה להוביל את טבלת הצפיה השבועית עם "ארץ נהדרת" שתכנית הסיום שלה זכתה ל-30.7%. לקשת ארבע נציגות בטבלה בהן "עובדה" ותכנית פרומו ל"האח הגדול" במקומות השני והשלישי ופרק הפתיחה של "שתולים" במקום השביעי. רשת מסתפקת בנציגה אחת בטבלה – "המירוץ למיליון" במקום החמישי עם 22.4%. ערוץ 10 חוזר לטבלה עם שלוש תכניות: סרטה של אופירה אסייג על חיים רביבו במקום החמישי עם 22.4% ושני פרקי "הישרדות" במקום התשיעי והעשירי. גם לחברת החדשות של ערוץ 2 שתי נציגות בעשיריה: המהדורה היומית ומהדורת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully