וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מגדיל את האשראי למעריב

יובל מעוז

24.2.2009 / 11:19

הבנק מעמיד אשראי בהיקף של 50 מיליון שקל. הכשרת הישוב תעמיד אשראי נוסף של 37 מיליון שקל. עד כה הועמדו כבר על ידי הכשרת הישוב הלוואות בעלים בהיקף של 25 מיליון שקל

בנק הפועלים אישר העמדת אשראי נוסף למעריב בהיקף של 50 מיליון שקל. מתוך סכום זה, העמיד הבנק לחברת מעריב הוצאת מודיעין, חברה בת בשליטה מלאה של מעריב, סך של 15 מיליון שקל.

ההלוואות שיעביר הבנק יועמדו בשני חלקים - 38 מיליון שקל בשלב ראשון והיתרה בשלב שני. במקביל, בעלת השליטה במעריב, הכשרת הישוב, תעמיד הלוואת של 37 מיליון שקל למעריב. עד כה הועמדו כבר על ידי הכשרת הישוב הלוואות בעלים בהיקף של 25 מיליון שקל.

מעריב מציינת כי היא מנהלת משא ומתן מתקדם עם כל הבנקים עמם היא קשורה, במטרה לקדם הסכם בין-בנקאי שיאפשר לבנקים האחרים להשתתף ביחד עם בנק הפועלים במימון הנוסף. זאת, תוך מתן בטוחות להבטחת התחייבויות החברה, שבמסגרתם תינתן עדיפות לפירעון המימון הנוסף.

מעריב נוקטת בתוכנית התייעלות בפעילות הקבוצה ומציינת כי היא מצויה בשלבי יישום מתקדמים. מקורות ההתייעלות העיקריים הינם חיסכון בחומרי גלם - נייר, צבע וחומרי דפוס - חיסכון בהוצאות תפעוליות שונות, והפחתת הוצאות השכר.

מעריב מעמידה למכירת בית מעריב ברחוב קרליבך בתל אביב. התמורה ממכירת הזכויות בבית מעריב מיודעת לשמש לפירעון התשלום הקרוב של איגרות החוב מסדרה ג' של החברה בחודש מארס השנה. מעריב הודיעה להכשרת הישוב על מימוש התחייבות של הכשרת הישוב לרכוש את כל הזכויות שלה בנכס בתמורה ל-32.5 מיליון שקל. במסגרת התחייבות זו סוכם כי אם החברה תצליח למכור את בית מעריב בסכום גבוה יותר עד למועד התשלום לאג"ח אז הכשרת הישוב תיסוג מרכישת הנכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully